Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Calorii fulgi de secara pirifan inima naturii

Calorii Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii

Valori nutritionale si proprietati pentru Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii

Calorii Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii, analiza nutritionala . Acest articol ofera informatii despre compozitia nutritiva a produsului Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii. Acesta include o analiza a diferitilor nutrienti, si a continutului de minerale. De asemenea, ofera informatii despre cantitatea de calorii, grasimi, proteine, carbohidrati si fibre alimentare etc.

Produsul Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii contine 342 de calorii care pot fi arse de 86 minute de mers pe jos, 28 minute de alergare (jogging), 38 minute de ciclism, 38 minute de inot, 114 minute de yoga, 114 minute de cumparaturi sau 86 minute de curatenie in casa. *Pentru mai multe activitati, consultati tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii reprezinta 17% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii contine 342 kilocalorii sau o valoare energetica de 1431 kj. Este un aliment din categoria Cereale

Informatii nutritionale

Produsul Fulgi de secara Pirifan Inima Naturii contine 4 grame de grasimi, din care saturate 1 grame, 59 grame de carbohidrati, din care zaharuri 1 grame, 11 grame de proteine si 13 mg de sodiu. Densitate calorica: Foarte mare (3.42kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Baton musli cu bucatele de banane, partial invelit cu glazura de cacao First Nice
342

Valori medii nutritionale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii34217% DZR
GrasimiGrasimi4 g11% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrati59 g75% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine11 g14% DZR
SareSare13 mg1% DZR
*DZR – doza zilnica recomandata conform USDA

In cat timp arzi 342 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 86 minute
Alergare Alergare (moderat) 28 minute
Bicicleta Bicicleta (moderat) 38 minute
Inot Inot (freestyle) 38 minute
Gimnastica Gimnastica 68 minute
Basket Baschet 49 minute
Fotbal Fotbal 43 minute
Tenis Tenis 43 minute
Yoga Yoga 114 minute
Cumparaturi Cumparaturi 114 minute
Curatenie Curatenie 86 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar in scop informativ.

Total calorii arse = Durata (in minute) x (MET x 3.5 x greutate in kg)/200

Calculatoarele au incorporata o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest numar estimeaza cata energie foloseste organismul in timpul unei anumite activitati. Acesta variaza in functie de activitate si este standardizat astfel incat sa poata fi utilizat in mod generalizat pentru diferite persoane si pentru a fi mai usor de comparat diferite activitati intre ele.

Țineti cont de faptul ca aceasta este o estimare generala si nu poate fi perfecta. Singura modalitate de a obtine un numar cu adevarat precis este sa mergeti la un laborator si sa va conectati la aparate care masoara totul, de la VO2 max (absorbtia maxima de oxigen) pana la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Cate calorii contine prajitura asta? Cate calorii sunt arse facand 100 de salturi, alergand pe distante lungi sau facand agitatie? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de cate dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explica modul in care cativa factori diferiti ar trebui sa intre in determinarea cantitatii recomandate pentru fiecare persoana.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Total whey Gold Nutrition strawberry banana

Calculeaza-ti aportul zilnic de calorii

Daca obiectivul dvs. este pierderea in greutate, luati in considerare un deficit caloric fata de aportul caloric zilnic recomandat pentru mentinere.. Un deficit caloric este pur si simplu un deficit de energie – consumati mai putine calorii decat folositi – astfel incat organismul dumneavoastra arde grasimea stocata (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteti crea un deficit caloric mancand mai putin decat are nevoie corpul dumneavoastra. De asemenea, puteti arde calorii suplimentare prin cresterea activitatii fizice. Combinarea celor doua (o dieta echilibrata si exercitii fizice) este o strategie sanatoasa pentru a pierde in greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
ani
kg
cm
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0

👇Citeste si aceste articole:

    Calorii fulgi de secara pirifan inima naturii
    Calorii fulgi de secara pirifan inima naturii

    Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

    Va multumim ca ati citit! Daca acest articol vi se pare util si interesant, va rugam sa il distribuiti pe retelele de socializare pentru a fi citit si de altii. In acest fel ne ajutati si ne motivati sa scriem mai multe articole interesante.