Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Calorii iaurt hight protein cu cirese si aronia milbona

Calorii Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona

Valori nutritionale si proprietati pentru Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona

Calorii Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona, analiza nutritionala . Acest articol ofera informatii despre compozitia nutritiva a produsului Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona. Acesta include o analiza a diferitilor nutrienti, si a continutului de minerale. De asemenea, ofera informatii despre cantitatea de calorii, grasimi, proteine, carbohidrati si fibre alimentare etc.

Produsul Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona contine 65 de calorii care pot fi arse de 16 minute de mers pe jos, 5 minute de alergare (jogging), 7 minute de ciclism, 7 minute de inot, 22 minute de yoga, 22 minute de cumparaturi sau 16 minute de curatenie in casa. *Pentru mai multe activitati, consultati tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona reprezinta 3% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona contine 65 kilocalorii sau o valoare energetica de 272 kj. Este un aliment din categoria Lactate

Informatii nutritionale

Produsul Iaurt Hight Protein cu cirese si aronia Milbona contine 0 grame de grasimi, din care saturate 0 grame, 6 grame de carbohidrati, din care zaharuri 4 grame, 10 grame de proteine si 220 mg de sodiu. Densitate calorica: Foarte mica (0.65kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Pate porc cu unt Bucegi
65

Valori medii nutritionale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii653% DZR
GrasimiGrasimi0 g4% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrati6 g36% DZR
Zahardin care: Zahar4 g
ProteineProteine10 g60% DZR
SareSare220 mg10% DZR
*DZR – doza zilnica recomandata conform USDA

In cat timp arzi 65 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 16 minute
Alergare Alergare (moderat) 5 minute
Bicicleta Bicicleta (moderat) 7 minute
Inot Inot (freestyle) 7 minute
Gimnastica Gimnastica 13 minute
Basket Baschet 9 minute
Fotbal Fotbal 8 minute
Tenis Tenis 8 minute
Yoga Yoga 22 minute
Cumparaturi Cumparaturi 22 minute
Curatenie Curatenie 16 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar in scop informativ.

Total calorii arse = Durata (in minute) x (MET x 3.5 x greutate in kg)/200

Calculatoarele au incorporata o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest numar estimeaza cata energie foloseste organismul in timpul unei anumite activitati. Acesta variaza in functie de activitate si este standardizat astfel incat sa poata fi utilizat in mod generalizat pentru diferite persoane si pentru a fi mai usor de comparat diferite activitati intre ele.

Țineti cont de faptul ca aceasta este o estimare generala si nu poate fi perfecta. Singura modalitate de a obtine un numar cu adevarat precis este sa mergeti la un laborator si sa va conectati la aparate care masoara totul, de la VO2 max (absorbtia maxima de oxigen) pana la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Cate calorii contine prajitura asta? Cate calorii sunt arse facand 100 de salturi, alergand pe distante lungi sau facand agitatie? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de cate dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explica modul in care cativa factori diferiti ar trebui sa intre in determinarea cantitatii recomandate pentru fiecare persoana.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Fulgi de porumb Carrefour

Calculeaza-ti aportul zilnic de calorii

Daca obiectivul dvs. este pierderea in greutate, luati in considerare un deficit caloric fata de aportul caloric zilnic recomandat pentru mentinere.. Un deficit caloric este pur si simplu un deficit de energie – consumati mai putine calorii decat folositi – astfel incat organismul dumneavoastra arde grasimea stocata (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteti crea un deficit caloric mancand mai putin decat are nevoie corpul dumneavoastra. De asemenea, puteti arde calorii suplimentare prin cresterea activitatii fizice. Combinarea celor doua (o dieta echilibrata si exercitii fizice) este o strategie sanatoasa pentru a pierde in greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
ani
kg
cm
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0

👇Citeste si aceste articole:

    Calorii iaurt hight protein cu cirese si aronia milbona
    Calorii iaurt hight protein cu cirese si aronia milbona

    Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

    Va multumim ca ati citit! Daca acest articol vi se pare util si interesant, va rugam sa il distribuiti pe retelele de socializare pentru a fi citit si de altii. In acest fel ne ajutati si ne motivati sa scriem mai multe articole interesante.

    Intrebari frecvente

    Este bine sa mananci iaurt in fiecare zi?

    Este foarte hranitor, iar consumul regulat de iaurt poate stimula mai multe aspecte ale sanatatii tale. De exemplu, s-a constatat ca iaurtul reduce riscul bolilor de inima si al osteoporozei, precum si ca ajuta la gestionarea greutatii.

    Este iaurtul grecesc mai sanatos decat iaurtul obisnuit?

    In timp ce iaurtul obisnuit tinde sa aiba mai putine calorii si mai mult calciu, iaurtul grecesc are mai multe proteine si mai putin zahar – si o consistenta mult mai groasa. Ambele tipuri contin probiotice si sustin digestia, pierderea in greutate si sanatatea inimii.

    Este iaurtul bun pentru stomac?

    Fiind un aliment fermentat, iaurtul contine in mod natural o multime de culturi probiotice care intaresc tractul digestiv. Unele iaurturi grecesti se mandresc, de asemenea, cu probiotice adaugate, cum ar fi Lactobacillus acidophilus si Lactobacillus casei, care pot ajuta la cresterea bacteriilor bune din intestin.

    Iaurtul te ingrasa?

    La fel ca orice alt aliment, iaurtul te poate face sa te ingrasi atunci cand il consumi in exces. Cu toate acestea, ingrasarea este legata si de factori genetici, de nivelul tau de activitate fizica si de starea ta generala de sanatate.