Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Calorii toast cu faina de secara unicarm

Calorii Toast cu faina de secara Unicarm

Valori nutritionale si proprietati pentru Toast cu faina de secara Unicarm

Calorii Toast cu faina de secara Unicarm, analiza nutritionala . Acest articol ofera informatii despre compozitia nutritiva a produsului Toast cu faina de secara Unicarm. Acesta include o analiza a diferitilor nutrienti, si a continutului de minerale. De asemenea, ofera informatii despre cantitatea de calorii, grasimi, proteine, carbohidrati si fibre alimentare etc.

Produsul Toast cu faina de secara Unicarm contine 265 de calorii care pot fi arse de 66 minute de mers pe jos, 22 minute de alergare (jogging), 29 minute de ciclism, 29 minute de inot, 88 minute de yoga, 88 minute de cumparaturi sau 66 minute de curatenie in casa. *Pentru mai multe activitati, consultati tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul Toast cu faina de secara Unicarm reprezinta 13% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul Toast cu faina de secara Unicarm contine 265 kilocalorii sau o valoare energetica de 1109 kj. Este un aliment din categoria Paine

Informatii nutritionale

Produsul Toast cu faina de secara Unicarm contine 3 grame de grasimi, din care saturate 0 grame, 50 grame de carbohidrati, din care zaharuri 1 grame, 8 grame de proteine si 1400 mg de sodiu. Densitate calorica: Mare (2.65kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
Calorii Nairn’s scottish rough oatcakes
265

Valori medii nutritionale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii26513% DZR
GrasimiGrasimi3 g11% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate0 g
Numar carbohidratiCarbohidrati50 g77% DZR
Zahardin care: Zahar1 g
ProteineProteine8 g12% DZR
SareSare1400 mg61% DZR
*DZR – doza zilnica recomandata conform USDA

In cat timp arzi 265 de calorii?

Mers pe jos Mers pe jos 66 minute
Alergare Alergare (moderat) 22 minute
Bicicleta Bicicleta (moderat) 29 minute
Inot Inot (freestyle) 29 minute
Gimnastica Gimnastica 53 minute
Basket Baschet 38 minute
Fotbal Fotbal 33 minute
Tenis Tenis 33 minute
Yoga Yoga 88 minute
Cumparaturi Cumparaturi 88 minute
Curatenie Curatenie 66 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar in scop informativ.

Total calorii arse = Durata (in minute) x (MET x 3.5 x greutate in kg)/200

Calculatoarele au incorporata o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest numar estimeaza cata energie foloseste organismul in timpul unei anumite activitati. Acesta variaza in functie de activitate si este standardizat astfel incat sa poata fi utilizat in mod generalizat pentru diferite persoane si pentru a fi mai usor de comparat diferite activitati intre ele.

Țineti cont de faptul ca aceasta este o estimare generala si nu poate fi perfecta. Singura modalitate de a obtine un numar cu adevarat precis este sa mergeti la un laborator si sa va conectati la aparate care masoara totul, de la VO2 max (absorbtia maxima de oxigen) pana la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Cate calorii contine prajitura asta? Cate calorii sunt arse facand 100 de salturi, alergand pe distante lungi sau facand agitatie? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de cate dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explica modul in care cativa factori diferiti ar trebui sa intre in determinarea cantitatii recomandate pentru fiecare persoana.

CITEȘTE ȘI:
Calorii Crochete ton Vici

Calculeaza-ti aportul zilnic de calorii

Daca obiectivul dvs. este pierderea in greutate, luati in considerare un deficit caloric fata de aportul caloric zilnic recomandat pentru mentinere.. Un deficit caloric este pur si simplu un deficit de energie – consumati mai putine calorii decat folositi – astfel incat organismul dumneavoastra arde grasimea stocata (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteti crea un deficit caloric mancand mai putin decat are nevoie corpul dumneavoastra. De asemenea, puteti arde calorii suplimentare prin cresterea activitatii fizice. Combinarea celor doua (o dieta echilibrata si exercitii fizice) este o strategie sanatoasa pentru a pierde in greutate.

Imperial
Metric
Informații de bază
ani
kg
cm
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0

👇Citeste si aceste articole:

    Calorii toast cu faina de secara unicarm
    Calorii toast cu faina de secara unicarm

    Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

    Va multumim ca ati citit! Daca acest articol vi se pare util si interesant, va rugam sa il distribuiti pe retelele de socializare pentru a fi citit si de altii. In acest fel ne ajutati si ne motivati sa scriem mai multe articole interesante.