Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Ce să mănânci ca să pierzi in greutate pe măsură ce înaintezi în vârstă

Vă doriți să slăbiți și să deveniți mai suplu pe măsură ce înaintați în vârstă, dar nu este întotdeauna ușor. Cu toate acestea, există câteva Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești. Acestea vă pot ajuta.

Se pare că toată lumea vrea să apese pedala de accelerație în viață, iar nevoia de viteză nu cedează atunci când vine vorba de slăbit. Vrem să vedem rezultate rapid. Și totuși, ritmul în care dăm jos kilograme pare să încetinească pe măsură ce îmbătrânim. Sau nu?

Ideea, frecvent acceptată, că metabolismul încetinește pe măsură ce îmbătrânim a fost pusă sub semnul întrebării anul trecut într-un studiu publicat în revista Science.

Cercetătorii de la Universitatea Duke au descoperit că metabolismul rămâne în mare parte stabil pe tot parcursul vieții, scăzând cu aproximativ 3% pe an până în jurul vârstei de 20 de ani și apoi se stabilizează până în jurul vârstei de 60 de ani, când scade din nou cu o rată de aproximativ 1% pe an.

Studiul i-a surprins pe mulți dintre cei care au acceptat convenția istorică potrivit căreia modificările metabolismului datorate îmbătrânirii contribuie la creșterea în greutate. Cu toate acestea, este probabil ca stilul de viață să vă afecteze capacitatea de a slăbi.

CITEȘTE ȘI:
Sunt cerealele integrale bune pentru a slăbi?

Așa că haideți să trecem în revistă câteva obiceiuri alimentare cheie despre care dieteticienii spun că pot accelera pierderea în greutate pe măsură ce îmbătrâniți.1

Evitați ultima dietă la modă

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Nu vă lăsați atrași de promisiunile fiecărui plan de dietă nou sau vechi pe care îl vedeți.

„Cele mai multe diete sunt restrictive, provocatoare de urmat și sunt nerealiste pentru a ține pasul pe termen lung”, avertizează Sandy Younan Brikho, RDN, proprietar al The Dish On Nutrition. „Dacă vă place ceea ce mâncați și dacă pierdeți în greutate în acest proces, atunci nu numai că veți pierde în greutate, dar o veți și menține!”

În loc de o dietă de slăbit la modă, Brikho recomandă adăugarea anumitor alimente care pot ajuta la o pierdere mai rapidă în greutate.

Adoptați regula jumătății de farfurie

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Este un truc comportamental simplu care va aduce beneficii mari în timp. Brikho spune că obișnuința de a acoperi întotdeauna jumătate din farfuria de cină cu legume vă ajută să vă simțiți mai sătul, să preveniți mâncatul în exces și să obțineți nutrienții de care aveți nevoie.

Fă acest lucru și nu va trebui să dublezi porția de paste și chiftele pentru a te simți sătul. Vei pierde în greutate în timp, reducând automat consumul prea multor alte alimente cu un conținut caloric ridicat.

CITEȘTE ȘI:
6 Alimente bogate în proteine care reduc grăsimea din burtă

Reduceți dimensiunea porției

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Chiar dacă metabolismul dumneavoastră nu a scăzut, este posibil să ardeți mai puține calorii pentru că nu mai sunteți la fel de activ în fiecare zi ca altădată sau poate că nu dormiți suficient. Dacă, indiferent de motiv, arderea caloriilor nu mai este ceea ce era odată și nu ați redus proporțional consumul de calorii, veți lua în greutate.

Evitați acest scenariu și pierdeți în greutate reducând mărimea porțiilor de masă, sugerează Jesse Feder, RDN la Strength Warehouse USA.

„Nu trebuie să schimbi neaparat ceea ce mănânci, ci doar cantitatea”, spune Feder. „În cultura de astăzi, avem tendința de a mânca până când nu mai putem respira. Întotdeauna le spun clienților mei să se oprească din mâncat atunci când se simt mulțumiți.”

Țintiți spre 25 de grame de proteine

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Asigurați-vă că mâncați suficiente proteine în fiecare zi este cel mai important obicei alimentar pe care trebuie să-l adoptați, potrivit lui Katie Tomaschko, RDN de la Sporting Smiles.

Proteinele sunt cel mai sățios macronutrient și vor stopa creșterea în greutate prin prevenirea consumului excesiv de calorii”, spune ea.

Există un alt motiv important pentru a consuma mai multe proteine: proteinele ajută la construirea și menținerea masei musculare, care tinde să scadă odată cu vârsta.

CITEȘTE ȘI:
Lapte de cocos: Beneficii, nutriție și rețete

„Mușchii ard mai multe calorii decât grăsimea și este una dintre singurele modalități prin care îți poți crește metabolismul”, spune Tomaschko.

Ea recomandă să obțineți între 25 și 30 de grame de proteine la fiecare masă pentru a vă asigura că beneficiați la maximum de beneficii. Asociați proteinele cu aceste exerciții fizice care accelerează pierderea grăsimii de pe burtă.

Reduceți mult zahărul

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Zahărul procesat este peste tot – chiar și alimentele aparent sănătoase, cum ar fi iaurtul și cerealele, conțin uneori o mulțime de zahăr adăugat”, spune Janet Coleman, RD pentru TheConsumerMag. „Reducerea zahărului procesat din băuturile îndulcite și din alimentele ambalate și a caloriilor lor goale va ajuta la accelerarea pierderii în greutate.”

Coleman sugerează înlocuirea dulciurilor cu fructe, în special cu fructe de pădure.

Fructele de pădure sunt bogate în antioxidanți care ajută la combaterea daunelor provocate de radicalii liberi, îmbunătățind în același timp sănătatea celulelor noastre.

Consumați apă mai multă

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Obișnuința de a purta o sticlă de apă cu tine în mașină, la serviciu, la cumpărături, te poate ajuta să slăbești rapid din mai multe motive, spune Tomaschko.

Consumul de apă poate ajuta la suprimarea apetitului și chiar ajută la stimularea energiei și a metabolismului. Iți umple burta, ajutând la îndepărtarea foamei. Căratul apei oriunde te duci, te descurajează să cumperi băuturi zaharoase pentru a-ți potoli setea.

CITEȘTE ȘI:
Ce este quercetina, beneficii, doza zilnică, prospect
Hidratarea este esențială pentru o sănătate bună. Este atât de important să beți cât mai multă apă pe cât de confortabil puteți pe parcursul zilei.

Ați putea lua în considerare chiar și posibilitatea de a vă duce sticla de apă la reuniunile de familie unde se vor servi băuturi alcoolice și băuturi îndulcite cu zahăr. Există o legătură clară între consumul de alcool și de băuturi răcoritoare îndulcite cu zahăr și bolile metabolice precum diabetul de tip 2, obezitatea și bolile cardiovasculare, spune Feder.

Faceți mesele mai complexe

Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești
Obiceiuri alimentare ca să slăbești pe măsură ce îmbătrânești

Cu alte cuvinte, alegeți mai mulți carbohidrați complecși, cum ar fi fasolea, quinoa, pâinea integrală 100% și fulgii de ovă. Carbohidrații complecși sunt bogați în fibre, care ne ajută să ne simțim sătui mai mult timp, astfel încât să gustăm mai puțin între mese, spune Laura Krauza, RDN, proprietara Waistline Dietitian. Dieteticienii recomandă ca femeile să încerce să mănânce aproximativ 25 de grame de fibre pe zi, în timp ce bărbații ar trebui să ajungă la 38 de grame.

Unele dintre cele mai bune surse de fibre per porție, în afară de cele de mai sus, includ zmeura (8 grame), mazărea (16 grame), cerealele integrale (5,5 grame), lintea (15,5 grame), fasolea neagră (15 grame) și floricelele de porumb (3,5 grame).

Organics Food
Logo
Resetare parolă
Coș de cumpărături