21.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Această rețetă nutritivă de smoothie de piersici vă va ajuta să treceți peste căldură. Acesta vă va menține hrănit și hidratat, compensând în același timp orice pierdere nutrițională, ceea ce este deosebit de important în zilele aglomerate.

Cea mai bună parte, însă, este că are un gust grozav. Acest smoothie de piersici are o dulceață de mango care este completată de o aromă picantă.

Vă puteți bucura de el în timp ce obțineți nutrienți care stimulează sistemul imunitar și vă îmbunătățesc sănătatea generală. Unele dintre mineralele pe care le puteți reține cu ușurință în timp ce îl beți sunt vitamina C și betacarotenul.

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici
Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici

Sunt sănătoase smoothie-urile de piersici?

Atunci când încerci să faci o rețetă de smoothie sănătos de piersici, există câteva lucruri de care trebuie să ții cont. Zahărul este cea mai gravă amenințare la adresa unei băuturi sănătoase.

Este adevărat că un consum prea mare de zahăr adăugat poate fi dăunător pentru sănătate. Orice cantitate mai mare de 36 de grame pe zi poate crește riscul de diabet, obezitate și boli cardiovasculare.

Având în vedere acest lucru, am ales siropul de arțar pentru a adăuga o notă de dulceață la smoothie-ul nostru.

Siropul de arțar este mai puțin procesat decât zahărul de masă și are un indice glicemic mai mic. Ca urmare, crește mai lent nivelul de zahăr din sânge.

CITEȘTE ȘI:
Cum să faci un smoothie – Tehnici și ingrediente de bază

De asemenea, conține o cantitate de nutrienți apreciabila. Printre acestea se numără potasiul, calciul și antioxidanții, care ajută la neutralizarea radicalilor liberi și la prevenirea daunelor oxidative din organism.

Au existat unele dezbateri cu privire la faptul dacă piersicile la conservă, precum cele folosite în acest fel de mâncare, sunt la fel de sănătoase ca cele proaspete. Cercetările arată că ambele variante păstrează cantități comparabile de nutrienți, cum ar fi vitamina A.

Betacarotenul din piersici este transformat de organismul nostru în vitamina A, care este necesară pentru sănătatea ochilor. Betacarotenul este, de asemenea, responsabil pentru culoarea galbenă a piersicilor.

Vitamina E, care se găsește, de asemenea, în piersici, a fost asociată cu un risc mai mic de boli de inimă și de deces. Consumul acestora poate contribui la reducerea procesului de îmbătrânire a celulelor cauzat de deteriorarea radicalilor liberi.

Am inclus mango în rețetă pentru că studiile arată că are calități antidiabetice și anticancerigene. S-a demonstrat, de asemenea, că mango reduce nivelul de glucoză la șobolani și stimulează activitatea anticancerigenă la om.

Acestea conțin, de asemenea, fibre. Împreună cu piersicile, acestea oferă o doză sănătoasă de fibre care ajută la prevenirea tulburărilor digestive, cum ar fi constipația.

Ce merge bine cu piersicile?

Piersicile sunt în general dulci. Piersicile cu pulpă galbenă sunt foarte suculente și fac deserturi și smoothie-uri delicioase.

CITEȘTE ȘI:
Smoothie de zmeură cu piersici, o rețetă sănătoasă și ușoară

Iată câteva sugestii de ingrediente pe care să le adăugați la o rețetă de smoothie de piersici:

Banane

Bananele sunt un ingredient tipic pentru îngroșarea smoothie-urilor. De asemenea, acestea adaugă puțină dulceață și fibrele de care avem nevoie.

Le puteți folosi în această rețetă pentru un final mai gros, cu note distinct dulci.

Căpșuni

Căpșunile adaugă o aciditate mai intensă decât piersicile. Acest lucru este excelent, deoarece permite un profil de aromă variat, fără arome prea puternice.

Mango

Mango, deja prezent în acest smoothie de piersici, este excelent pentru a introduce un echilibru între dulce și acru. Sunt excelente în smoothie-uri, atât delicioase, cât și sățioase.

Puteți încerca și această rețetă de smoothie cu mango pentru o băutură la fel de hrănitoare. Și, la fel ca piersicile, sunt suculente, ceea ce le face un smoothie delicios, cu multe fibre pentru o bună digestie.

Afine

Afinele au un gust interesant de acru, cu note de dulceață. S-ar amesteca perfect în acest smoothie și ar menține echilibrul palatului general, adăugând în același timp o aromă unică.

Ananas

Ananasul, la fel ca și căpșunile, este acrișor și picant. Totuși, acestea sunt de obicei mai dulci, așa că încheie acest smoothie cu note dulci.

Iaurt

Iaurtul este excelent în acest smoothie. Adaugă o vâscozitate netedă care face ca această băutură să fie cremoasă și uniformă în textură.

CITEȘTE ȘI:
Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative

Lapte de migdale

Laptele de migdale este o opțiune vegană excelentă. Este incredibil de gustoasă, cu o esență de nucă care schimbă aroma acestei băuturi pentru a o face și mai bună.

Ingrediente  smoothie de piersici.
Ingrediente smoothie de piersici.

Cum se face un Smoothie de piersici

Pentru a face acest smoothie de piersici, începem cu piersici din conservă și bucăți de mango proaspăt. Puteți folosi cu siguranță piersici proaspete, atâta timp cât sunt suculente și aspectuoase.

Piersicile la conserva sunt excelente pentru că puteți scoate sâmburii foarte ușor.

Ar trebui să decojesc o piersică pentru un smoothie?

Nu trebuie să decojești piersica pentru smoothie. De fapt, pielea piersicii este plină de vitamine și antioxidanți care nu vor face decât să facă smoothie-ul mai sănătos!

Dacă puteți, lăsați-le pe ele, și nu le veți observa odată ce sunt amestecate cu toate celelalte ingrediente.

Smoothie de piersici congelate

Un smoothie de piersici congelate este o variantă interesantă a acestei rețete. Poți începe prin a îngheța felii de piersici proaspete/în conservă și a le folosi pentru a îngroșa băutura.

Ingredientele congelate adaugă textură și substanță, aducând o experiență distractivă oricărui smoothie! În plus, îl face mai răcoros într-o zi călduroasă.

Pahare cu smoothie de piersici.
Pahare cu smoothie de piersici.

Calorii în această rețetă de smoothie de piersici

Acest smoothie de piersici conține 104 calorii per porție. Cele mai multe dintre ele provin din carbohidrați sub formă de fibre dietetice.

CITEȘTE ȘI:
Smoothie cu banane si vanilie nutritiv

Acest lucru îl face excelent pentru stimularea tranzitului intestinal și prevenirea constipației. Nu numai atât, dar ajută și la gestionarea greutății și scade riscul de diabet și boli de inimă.

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersiciOrganics Food
Această rețetă sănătoasă de smoothie de piersici este o băutură fabuloasă, cu o esență dulce și fructată. Ajută la favorizarea tranzitului intestinal și funcționează foarte bine ca băutură la micul dejun sau ca un aperitiv sănătos.
5 de la 3 voturi
Timp de Pregatire 5 mins
Fel Smoothies
Bucătărie Internationala
Porții 4
Calorii 104 kcal

Ingrediente Reteta
 

Instructiuni de preparare
 

  • Adăugați piersicile, bucățile de mango, iaurtul, laptele și siropul de arțar într-un blender.
  • Amestecați până când obțineți o consistență omogenă.
  • Ornați băutura cu frunze de mentă și serviți-o rece.

Note Suplimentare:

Un smoothie de piersici congelate este o variantă interesantă a acestei rețete. Poți începe prin a îngheța felii de piersici proaspete/în conservă și a le folosi pentru a îngroșa băutura.
Ingredientele congelate adaugă textură și substanță, aducând o experiență distractivă oricărui smoothie! În plus, îl face mai răcoros într-o zi călduroasă.

Calorii & Valori Nutriționale

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici
Calcul per Portie
Calorii
 
104
kcal
5
%
% Valori Zilnice*
Grasimi
 
1
g
2
%
Grasimi Saturate
 
1
g
6
%
Grasimi Trans
 
1
g
Grasimi Polynesaturate
 
1
g
Grasimi Mononesaturate
 
1
g
Colesterol
 
4
mg
1
%
Sodium
 
23
mg
1
%
Potasium
 
361
mg
10
%
Carbohidrati
 
20
g
7
%
Fibre
 
2
g
8
%
Zahar
 
18
g
20
%
Proteine
 
5
g
10
%
Vitamina A
 
732
IU
15
%
Vitamina B1
 
1
mg
67
%
Vitamina B2
 
1
mg
59
%
Vitamina B3
 
1
mg
5
%
Vitamina B5
 
1
mg
10
%
Vitamina B6
 
1
mg
50
%
Vitamina B12
 
1
µg
17
%
Vitamina C
 
17
mg
21
%
Vitamina D
 
1
µg
7
%
Vitamina E
 
1
mg
7
%
Vitamina K
 
4
µg
4
%
Calciu
 
75
mg
8
%
Fier
 
1
mg
6
%
*Valorile zilnice în procente se bazează pe o dietă de 2000 de calorii. Informațiile nutriționale sunt o estimare aproximativă conform USDA Nutrition. Acestea pot varia în funcție de produsele folosite.
Ați încercat această rețetă?Arata-le si celolalti cat de tare e @Organicsfood.ro sau eticheteaza #organicsfood.ro!
{{ content }}

A fost delicioasă această rețetă de mâncare? Împărtășiți-o cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe rețete sănătoase si delicioase.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Votează Rețeta




- Advertisement -

Ultimele rețete