Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas

Rețetă de smoothie cu fructe de pădure amestecate este natural dulce, super cremoasă și de ușor de făcut

Această rețetă de smoothie cu fructe de pădure amestecate este natural dulce, super cremoasă și atât de ușor de făcut cu ingrediente sănătoase! Pur și simplu adăugați căpșuni congelate, afine, mure, zmeură, banane proaspete, lapte și iaurt într-un blender și apoi amestecați! Această băutură rapidă va fi gata în doar 5 minute pentru un mic dejun sau o gustare din mers!

Fructele de pădure adaugă un gust deosebit și o valoare nutritivă la smoothie-uri, și există atât de multe din care puteți alege. Aveți afine, zmeură, căpșuni și mure. Toate perfect echilibrate între dulce și acru. Deci, de ce să alegem doar un fel? Luați ce e mai bun din TOATE și amestecați-le pentru cea mai uimitoare aromă!

Acest smoothie cu fructe de pădure amestecate folosește iaurt și banane pentru a-l face ultra cremos și sățios. Sorbiți din această băutură fină și mătăsoasă în orice moment al zilei pentru un mic dejun rapid sau o gustare sănătoasă!

Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas
Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas

Ingrediente

Ingredientele de care ai nevoie pentru a face acest smoothie cu fructe de pădure și banane cremos includ:

  • Fructe de pădure Mix– Cel mai bine este să folosiți fructe de pădure congelate. Puteți cumpăra fructe deja congelate de la magazin sau puteți congela fructe proaspete. Acest lucru va oferi smoothie-ului textura cremoasă perfectă.
  • Banană – Utilizarea unei banane coapte este cel mai bine, aceasta îi va da o aromă mai dulce. Bananele necoapte tind să fie mai puțin dulci. Asigurați-vă că utilizați banane la temperatura camerei, astfel încât ingredientele să se poată amesteca mai ușor. O banană congelată va necesita mai mult lichid pentru a „netezi” lucrurile.
  • Lapte – Se poate folosi lapte obișnuit, lapte de ovăz, lapte de soia, lapte de cocos sau alt lapte pe bază de nuci, cum ar fi laptele de caju sau laptele de migdale.
  • Iaurt – Orice aromă simplă va funcționa. Iaurtul grecesc, obișnuit, laptele de capră sau un iaurt pe bază de nuci sau plante sunt toate alegeri excelente.
  • Îndulcitor – Acesta este opțional. Faceți mai întâi smoothie-ul și apoi adăugați-l dacă doriți să fie mai dulce după degustare. Mierea și siropul pur de arțar sunt îndulcitori naturali sănătoși. Nu ezitați sa ii folosiți.
CITEȘTE ȘI:
Constipația cronică: simptome, cauze, tratament
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas
Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas

Cum se face smoothie cu fructe de pădure

Iată pașii simpli pentru a face un smoothie răcoritor cu fructe de padure:

  • Adăugați toate ingredientele într-un blender, cum ar fi Vitamix sau Nutribullet. Așezați ingredientele mai moi aproape de lamă, iar fructele de pădure congelate amestecate mai departe de lamă. Acest lucru va asigura că totul se amestecă mai ușor.
  • Se amestecă timp de 1-2 minute. Căutați o textură netedă și cremoasă.
  • Se toarnă într-un pahar, se ornează și se savurează! Serviți cu fructe de pădure proaspete, coajă suplimentară de lămâie și un pai.
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas
Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas

Cel mai bun blender pentru smoothie-uri

Acum că ai toate ingredientele pentru smoothie pregătite și gata de plecare, este timpul să le amesteci! Dar cum? Care este răspunsul? Cu putere. Cele mai bune mixere pentru smoothie-uri sunt capabile să amestece complet toate ingredientele până când acestea devin netede și cremoase.

Iată o listă cu cele mai bune mixere pentru prepararea smoothie-urilor de fructe:

  • Nutribullet – O opțiune excelentă de blender de dimensiuni individuale. Va trebui folosită ceașca mai mare pentru a nu trece de linia maximă de umplere odată amestecată.
    • Ninja Blender este, de asemenea, o altă alegere grozavă!
  • Vitamix – Acesta este cel mai puternic blender tradițional. Îți va oferi un smoothie neted și mătăsos de fiecare dată. Este mai scump, așa că este recomandat doar dacă faceți des smoothie-uri, supe sau sosuri.
  • Robot de bucătărie – Aceasta este o ultimă soluție, dar va fi suficientă dacă nu aveți un blender!
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas
Pahar Smoothie cu fructe de pădure și banane

O porție din acest smoothie cu fructe de pădure mixte conține 275 de calorii, 60 de grame de carbohidrați, 4 grame de grăsime și 9 grame de proteine.

Deși acest smoothie cu fructe de pădure amestecate nu este neapărat sărac în zahăr sau carbohidrați, este totuși sănătos. Există o mulțime de beneficii nutriționale! Acest smoothie este o sursă bună de calciu, potasiu, fibre dietetice, vitamina C, probiotice și antioxidanți.

CITEȘTE ȘI:
Panna cotta frumoasă, simplă și delicioasă!

Este posibil să reduceti caloriile, carbohidrații și zahărul. Pur și simplu optați pentru un lapte mai puțin caloric, cum ar fi laptele de migdale. De asemenea, puteți renunța la îndulcitor sau îl puteți înlocui cu extract de Stevia sau cu un alt îndulcitor non-nutritiv.

Suplimente opționale

Aceasta este o rețetă de bază cu care puteți lucra. Ridicați valoarea nutritivă prin includerea oricăruia dintre aceste adaosuri sănătoase pentru smoothie:

  • Frunze verzi (spanac)
  • Alte fructe proaspete sau congelate
  • Nuci si seminte
  • Ovăz fără gluten
  • Ulei de pește sau semințe de in
  • Pudră de proteine
  • Praf de turmeric
  • Avocado
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas
Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas

Instrucțiuni de pregătire în avans

Fă-ți diminețile și mai ușoare pregătind din timp acest smoothie sănătos. Se măsoară ingredientele și se păstrează într-o pungă care poate fi pusă la congelator. Păstrați pungile în congelator până la 3-4 luni.

Când este gata de servire, se decongelează ușor la temperatura camerei timp de 30 de minute. De asemenea, le puteți introduce în cuptorul cu microunde pentru câteva secunde dacă vă grăbiți. Apoi amestecați până la omogenizare și savurați!

Modificări funcție de dietă

Rețeta pe care o veți găsi mai jos este deja fără gluten și vegetariană așa cum este scrisă. Iată câteva ajustări și înlocuiri pe care le puteți face pentru a o ajuta să se potrivească cu alte cerințe dietetice:

  • Diabet– Omite complet îndulcitorul.
  • Vegan – Asigurați-vă că utilizați lapte și iaurt din plante.
  • Paleo – Evitați orice zahăr nerafinat și utilizați lapte și iaurt pe bază de plante.
CITEȘTE ȘI:
Somon la cuptor cu praz și ardei gras în folie
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas

Întrebări frecvente

Ce fructe se află într-un smoothie de fructe de pădure mixte?

Adesea, smoothie-urile cu fructe de pădure mixte includ căpșuni, mure, afine și banane. Cu toate acestea, se poate adăuga și orice fruct congelat.

Ce se întâmplă dacă nu vreau iaurt în smoothie-ul meu?

Puteți lăsa iaurtul deoparte. Pentru ca textura să rămână groasă și cremoasă, înlocuiți-l cu mai multă banană.

Sunt smoothie-urile cu fructe de pădure bune pentru sanatate?

Da, sunt! Ingredientele din smoothie-urile cu fructe de pădure amestecate conțin o tonă de nutrienți. În plus, conținutul de fibre poate ajuta la sănătatea digestivă. Deoarece ingredientele sănătoase vă mențin sătul, smoothie-urile pot ajuta, de asemenea, la pierderea în greutate.

Care sunt cele mai sănătoase lucruri pe care să le pui într-un smoothie?

Fructele de pădure sunt cele mai sănătoase fructe pe care le puteți adăuga la smoothie-uri. Acestea sunt mai sărace în calorii și zahăr, fiind în același timp și bogate în fibre. De asemenea, puteți amesteca și verdețuri cu frunze, acestea sporesc sănătatea fără a schimba gustul!

Sfaturi și trucuri ale experților

  • Utilizați o combinație de fructe congelate și proaspete. Acest lucru face mai ușor să se amestece împreună.
  • Alege laptele neindulcit. Așa că puteți ajusta dulceața după gust.
  • Cumpărați produse bio atunci când este posibil. Fructele organice au mai multă aromă, așa că nu vor fi la fel seci. În plus, este mai sănătos pentru tine!
  • Asigurați-vă că banana este coaptă. Bananele necoapte nu vor fi la fel de dulci în mod natural și va trebui să adăugați mult mai mult îndulcitor.
  • Faceți combinații. Schimbați fructele de pădure sau chiar adăugați alte fructe, cum ar fi mango, ananas sau piersici.
CITEȘTE ȘI:
Paste carbonara: rețeta autentică italiană
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas
Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pas

Reteta de smoothie cu fructe de pădure și banane

Smoothie cu fructe de pădure și banane - rețeta pas cu pasOrganics Food
Această rețetă de smoothie cu fructe de pădure amestecate este natural dulce, super cremoasă și atât de ușor de făcut cu ingrediente sănătoase! Pur și simplu adăugați căpșuni congelate, afine, mure, zmeură, banane proaspete, lapte și iaurt într-un blender și apoi amestecați! Această băutură rapidă va fi gata în doar 5 minute pentru un mic dejun sau o gustare din mers!
5 de la 1 vot
Timp de Pregatire 5 mins
Fel Smoothies
Bucătărie Internationala
Porții 2
Calorii 275 kcal

Ingrediente Reteta
 

Instructiuni de preparare
 

  • Puneți sucul de mere, banana, fructele de pădure și iaurtul într-un blender; amestecați până la omogenizare. Dacă smoothie-ul pare prea gros, mai adăugați puțin lichid (1/4 cană).
  • Gustați și adăugați miere dacă doriți. Se toarnă în două pahare și se ornează cu fructe de pădure proaspete și crenguțe de mentă, dacă se dorește.

Calorii & Valori Nutriționale

Reteta de smoothie cu fructe de pădure și banane
Calcul per Portie
Calorii
 
275
kcal
14
%
% Valori Zilnice*
Grasimi
 
1
g
2
%
Grasimi Saturate
 
1
g
6
%
Grasimi Trans
 
1
g
Grasimi Polynesaturate
 
1
g
Grasimi Mononesaturate
 
1
g
Colesterol
 
4
mg
1
%
Sodium
 
37
mg
2
%
Potasium
 
573
mg
16
%
Carbohidrati
 
60
g
20
%
Fibre
 
5
g
21
%
Zahar
 
46
g
51
%
Proteine
 
9
g
18
%
Vitamina A
 
96
IU
2
%
Vitamina B1
 
1
mg
67
%
Vitamina B2
 
1
mg
59
%
Vitamina B3
 
1
mg
5
%
Vitamina B5
 
1
mg
10
%
Vitamina B6
 
1
mg
50
%
Vitamina B12
 
1
µg
17
%
Vitamina C
 
10
mg
12
%
Vitamina E
 
1
mg
7
%
Vitamina K
 
19
µg
18
%
Calciu
 
111
mg
11
%
Fier
 
1
mg
6
%
*Valorile zilnice în procente se bazează pe o dietă de 2000 de calorii. Informațiile nutriționale sunt o estimare aproximativă conform USDA Nutrition. Acestea pot varia în funcție de produsele folosite.
Etichete smoothie energizant, smoothie sanatos
Ați încercat această rețetă?Arata-le si celolalti cat de tare e @Organicsfood.ro sau eticheteaza #organicsfood.ro!

Alte rețete delicioase:

Multe dintre rețetele noastre sunt sărace în carbohidrați, sau fără gluten, dar unele nu sunt. Vă rugăm să verificați dacă o rețetă se potrivește nevoilor dumneavoastră înainte de a o utiliza!

A fost gustoasă rețeta Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas? Împărtășiți-o cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

Organics Food
Logo
Resetare parolă
Coș de cumpărături