Smoothie de afine cu mandarine

Trebuie să vezi asta

vegis.ro%20

Acest smoothie de afine cu mandarine pentru micul dejun, plin de nutrienți, este bogat în grăsimi sănătoase de la avocado, vitamine din frunzele verzi, calciu din iaurt și se termină cu un gust dulce, de citrice.

Din punctul meu de vedere, un smoothie de afine cu mandarine pentru micul dejun este o oportunitate de a face două lucruri: Să vă începeți ziua cu ceva cu adevărat gustos și să puneți o mulțime de ingrediente bune pentru tine într-un singur pahar. Și ghiciți ce? Acest Smoothie de afine le face pe amândouă.

Este amestecul meu preferat pentru micul dejun, mai ales pentru că îmi place gustul, dar și pentru că îmi place să fac ceva bun pentru mine la prima oră a dimineții (nu există nicio regulă care să spună că nu te poți bucura de el în orice moment al zilei!).

Pahar cu smoothie de afine
Pahar cu smoothie de afine

Smoothie de afine cu mandarine beneficii

  • Rece și cremos, cu o aromă de afine dulci și acrișoare
  • Suficient de consistent pentru a fi o masă ușoară sau o gustare generoasă
  • Plin de fibre, proteine, grăsimi sănătoase, vitamine și calciu
  • Recomandat pentru adulți și potrivit pentru copii

Citește si: Lămâia un fruct care stimulează imunitatea, sănătatea pielii și slăbitul

O sursă puternică de nutrienți

Un dezavantaj comun al smoothie-urilor este că acestea pot fi bogate în zahăr și calorii, fără a fi foarte hrănitoare. Acest amestec de afine, pe de altă parte, are multe de oferit din punct de vedere nutrițional.

CITEȘTE ȘI:
6 Uleiuri esențiale pentru disfuncția erectilă

Este o sursă a tuturor celor trei macronutrienți: carbohidrați, proteine și grăsimi. Asta înseamnă că vă va oferi o energie susținută, nu doar un impuls rapid (și apoi o cădere de zahăr). Faptul că smoothie-ul este construit pe o bază de afine sau fructe de padure înseamnă o doză semnificativă de antociani, compuși vegetali antiinflamatori cu o listă de beneficii pentru sănătate.

Smoothie-ul este, de asemenea, bogat în calciu, vitamina A, vitamina C și asigură mai mult de o treime din necesarul zilnic de fibre.

Citește si: Fructele Kiwi 10 motive pentru care trebuie să le mănânci

Mai mult decât doar afine în acest Smoothie!

Baza acestui smoothie este, desigur, afinele, ceea ce explică culoarea vibrantă și aroma profundă de fructe de pădure.

Smoothie-ul își primește cremozitatea groasă și cremoasă dintr-o combinație de iaurt de tip grecesc și exact atât de mult avocado cât să îi dea o textură luxuriantă fără a avea un impact asupra aromei.

O mandarină întreagă, un strop de sirop de arțar și un strop de scorțișoară completează aroma și adaugă un plus de dulceață. Și pentru că nu ratez niciodată ocazia de a introduce în viața mea legume cu frunze verzi, există și o jumătate de cană de spanac, care se amestecă perfect.

Pahar cu smoothie de afine la final
Pahar cu Smoothie de afine la final

Pregătiți în avans Smoothie de afine

Chiar dacă acest smoothie de afine se prepară destul de repede, puțină pregătire în avans nu strică niciodată și va face ca dimineața să fie mult mai ușoară.

CITEȘTE ȘI:
Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative

Puteți fie să pregătiți ingredientele pentru un smoothie de afine cu o seară înainte, fie să pregătiți ingredientele pe loturi și să le congelați, astfel încât să puteți amesteca câteva la nevoie.

Pentru a pregăti 1 smoothie de afine cu o seară înainte: Adăugați afinele, iaurtul, mandarina, siropul de arțar, spanacul și scorțișoara în blender și puneți-l în frigider peste noapte. Dacă nu aveți loc pentru carafa blenderului în frigider, depozitați ingredientele într-un pahar înalt și transferați-le în blender dimineața. Când este timpul pentru smoothie, adăugați doar avocado și gheața și amestecați. Ușor!

Pentru a pregăti mai multe smoothie-uri de afine: Tăiați avocado în cubulețe și segmentați mandarina. Într-o pungă cu fermoar adăugați segmentele de mandarine, afinele, avocado, spanacul, cuburile de gheață și scorțișoara.

Folosiți un creion pentru a scrie cantitatea de lapte, iaurt și sirop de arțar necesară pe partea exterioară a pungii. Faceți câte doriți și puneți-le plate în congelator. Când sunteți gata de utilizare, puneți conținutul în blenderul dumneavoastră direct din congelator, adăugați restul ingredientelor și amestecați.

Citește si: Smoothie cu banane si vanilie nutritiv

Joacă-te cu baza Smoothie-ului

Deși rețeta de aici este cea mai încercată și mai adevărată versiune a mea, eu mereu modific elementele de bază în funcție de ingredientele pe care le am la îndemână. Iată câteva schimburi și înlocuiri pe care le fac mereu.

CITEȘTE ȘI:
Cum să faci un smoothie – Tehnici și ingrediente de bază
  • Înlocuiți avocado în această rețetă cu 1/2 dintr-o banană congelată sau câteva cuburi de mango congelat. Veți obține o consistență cremoasă similară, dar un gust diferit!
  • Folosiți iaurt obișnuit sau kefir simplu în locul iaurtului grecesc. Acesta va avea un profil nutrițional ușor diferit și o consistență mai subțire, dar va fi totuși destul de gustos.
  • Folosiți spanac congelat în loc de proaspăt, reducând cantitatea la jumătate și adăugând apoi un pic mai mult după gust, dacă doriți.
  • Smoothie-ul conține deja o mulțime de proteine, dar dacă doriți să ridicați miza și mai mult, adăugați o lingură de peptide de colagen simple neîndulcite sau pudra de proteine preferată.
  • Adăugați o lingură de unt de nuci sau de semințe pentru un plus de calorii și grăsimi sănătoase.
  • Îmbunătățiți smoothie-ul cu o lingură de semințe de chia sau de cânepă bogate în omega-3.
  • Completați smoothie-ul cu o lingură de granola, nuci mărunțite sau nuci de cacao pentru un pic de crocant.
Smoothie de afine cu mandarine
Ingrediente smoothie de afine
Pahar cu smoothie de afine langa mandarine si fructe de afine

Smoothie de afine

Smoothie de afine cu mandarineOrganics Food
Acest smoothie de afine pentru micul dejun, plin de nutrienți, este bogat în grăsimi sănătoase de la avocado, vitamine din frunzele verzi, calciu din iaurt și se termină cu un gust dulce, de citrice.
5 de la 2 voturi
Timp de Pregatire 4 mins
Timp Gătire 1 min
Fel Mic dejun
Bucătărie Internationala
Porții 1
Calorii 289 kcal

Ingrediente Reteta
 

Instructiuni de preparare
 

  • Puneți în blender laptele, iaurtul grecesc, mandarinele, afinele, avocado, spanacul mic, siropul de arțar, scorțișoara și gheața.
    Ingrediente smoothie afine cu mandarine in blender
  • Porniți blenderul la viteză mică și creșteți treptat viteza până când totul se amestecă într-o consistență cremoasă și netedă, răzuind pe margini și rulând din nou dacă este necesar. Adăugați un strop de lapte dacă aveți nevoie de mai mult lichid pentru a pune blenderul în funcțiune și încă o linguriță de sirop de arțar dacă îl doriți mai dulce.
    Rezultat smoothie afine cu mandarine in blender
  • Serviți: Se toarnă într-un pahar înalt și se servește imediat.