Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Ai chef de un smoothie sanatos si delicios? Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure este alegerea perfecta pentru un inceput de zi productiv si plin de energie si vibratie! Acest smoothie de mango este un mod delicios și răcoritor de a învinge căldura! Ghimbirul adaugă o notă picantă, în timp ce fructele de pădure oferă tone de antioxidanți.

Savurați o băutură răcoritoare care vă va răcori într-o zi toridă de vară cu această rețetă de smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure.

Cele mai multe dintre rețetele noastre de smoothie au banane, iar unora dintre voi se întâmplă să nu vă placă bananele. (Ciudat, știu – inclusiv unii dintre prietenii și familia mea!)

Așa că, atunci când recent am rămas fără banane, dar tot aveam poftă de un smoothie, am descoperit această rețetă, care ar fi perfectă pentru cei dintre voi care nu sunt îndrăgostiți de banane, dar care totuși doresc un smoothie delicios și cremos.

Această rețetă de smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure necesită doar 6 ingrediente, un blender și 5 minute – simplu, așa cum îmi place mie.

În loc de banane pentru o bază cremoasă și dulce, m-am bazat pe un alt favorit: mango!

CITEȘTE ȘI:
Crema de spanac congelat, o rețetă adorabil de ușoară

Pentru o nuanță roz superbă și o doză de antioxidanți, la acest smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure, am adăugat un amestec de căpșuni și zmeură.

Fructele congelate fac cele mai cremoase și mai frumoase smoothie-uri. Dar dacă ale tale sunt proaspete, adaugă pur și simplu 1-2 căni de gheață pentru a răci mai bine totul.

Urmează lămâia verde pentru aciditate, ghimbirul pentru un pic de condiment, laptele de cocos și nuca de cocos mărunțită pentru un pic de aromă de nucă de cocos și un vârf de cuțit de ardei iute pentru a aduce un pic de căldură (opțional, dar recomandat!).

Mmm, uite ce bunătate cremoasă. Tot ce mai rămâne de făcut este să vă bucurați de Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure așa cum este, sau să faceți straturi și să decorați cu topping-uri delicioase!

Eu am optat pentru iaurtul meu ușor cu 2 ingrediente din nucă de cocos, dar și laptele de cocos integral face minuni pentru acel efect de spirală senzuală. Și pe deasupra, am adăugat mai multe fructe de padure sau zmeura, puțină lămâie verde și o lingură de fulgi de nucă de cocos.

Ingrediente smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure
Ingrediente Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Ingrediente smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

  • Mango congelat tăiat, dacă este proaspăt, adăugați 1 cană de gheață
  • Fructe de padure congelate și/sau căpșuni. Eu le-am amestecat pe amândouă
  • Lapte de cocos ușor sau lapte de migdale neîndulcit
  • 1 lămâie medie, cu suc de lămâie – 3 linguri sau 45 ml, așa cum este scrisă rețeta originală
  • Ghimbir proaspăt
  • Nucă de cocos mărunțită neîndulcită
  • Linguriță de piper Cayenne (opțional)
  • Pudră proteică la alegere sau semințe de cânepă (opțional)

Pentru servire opțional

CITEȘTE ȘI:
Pilaf de quinoa cu ciuperci fără gluten
  • Iaurt de nucă de cocos sau lapte de nucă de cocos integral gras
  • Nucă de cocos mărunțită neîndulcită
  • Semințe de cânepă

Instrucțiuni preparare Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Într-un blender cu viteză mare adăugați mango, fructele de pădure, lapte de cocos sau de migdale (începând cu cantitatea mai mică), lime, ghimbir, nucă de cocos mărunțită, piper Cayenne (opțional) și pudră proteică la alegere (opțional).

Amestecați la viteză maximă până când devine cremos și omogen, răzuind pe margini dacă este necesar. Dacă aveți probleme cu amestecarea, adăugați mai multă nucă de cocos, lapte de migdale sau apă.

Serviți așa cum este sau puneți un strat de iaurt sau lapte de cocos și completați cu toppingurile dorite. Eu prefer fructele de pădure, semințele de cânepă și fulgii de cocos.

Se savurează proaspăt sau se păstrează la frigider ce a rămas timp de 3 zile. Se poate păstra la congelator până la 1 lună.

Ingrediente in blender pentru smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure
Ingrediente in blender pentru smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Sper că vă place la nebunie acest smoothie! Este:

  • Cremos
  • Acrișor citric
  • În mod natural dulce
  • Ghimbir + subtil picant
  • Plin de nutrienți
  • Sănătos
  • & Atât de delicios
Rezultat dupa mixare smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure
Rezultat dupa mixare smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure poate fi un smoothie perfect pentru a fi consumat dimineața sau chiar o gustare după antrenament, dacă adăugați puțină pudră proteică din pudra dumneavoastră preferată.

CITEȘTE ȘI:
Cele mai bune brioșe cu banane și chipsuri de ciocolată
Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Reteta smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure

Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădureOrganics Food
Ai chef de un smoothie sanatos si delicios? Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure este alegerea perfecta pentru un inceput de zi productiv si plin de energie si vibratie!
Nici o recenzie inca
Timp de Pregatire 5 mins
Timp Total 5 mins
Fel Smoothies
Bucătărie Internationala
Porții 2 portii
Calorii 255 kcal

Ingrediente Reteta
 

Note Suplimentare:

*Informațiile nutriționale sunt o estimare aproximativă calculată fără pudră proteică sau toppinguri suplimentare.

Calorii & Valori Nutriționale

Reteta smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure
Calcul per Portie
Calorii
 
255
kcal
13
%
% Valori Zilnice*
Grasimi
 
11
g
17
%
Grasimi Saturate
 
10
g
63
%
Grasimi Polynesaturate
 
1
g
Grasimi Mononesaturate
 
1
g
Colesterol
 
8
mg
3
%
Sodium
 
112
mg
5
%
Potasium
 
416
mg
12
%
Carbohidrati
 
35
g
12
%
Fibre
 
7
g
29
%
Zahar
 
20
g
22
%
Proteine
 
6
g
12
%
Vitamina A
 
1187
IU
24
%
Vitamina B1
 
1
mg
67
%
Vitamina B2
 
1
mg
59
%
Vitamina B3
 
1
mg
5
%
Vitamina B5
 
1
mg
10
%
Vitamina B6
 
1
mg
50
%
Vitamina C
 
89
mg
108
%
Vitamina E
 
2
mg
13
%
Vitamina K
 
10
µg
10
%
Calciu
 
61
mg
6
%
Fier
 
1
mg
6
%
*Valorile zilnice în procente se bazează pe o dietă de 2000 de calorii. Informațiile nutriționale sunt o estimare aproximativă conform USDA Nutrition. Acestea pot varia în funcție de produsele folosite.
Etichete smoothie energizant, smoothie sanatos
Ați încercat această rețetă?Arata-le si celolalti cat de tare e @Organicsfood.ro sau eticheteaza #organicsfood.ro!

Sfaturi de sănătate

Fructele și legumele congelate (și, eventual, chiar și cele conservate) conțin la fel de multe, dacă nu chiar mai multe, vitamine decât cele proaspete, care au stat prea mult timp în supermarket. Așa că nu ezitați să cumpărați conserve sau produse congelate dacă bugetul sau sezonul nu vă permite să cumpărați produse proaspete!
Dacă urmați o dietă fără gluten, asigurați-vă că verificați de două ori dacă cerealele dvs. sunt cu adevărat fără gluten.
CITEȘTE ȘI:
Bol pentru micul dejun sănătos și savuros

Sfaturi de gătit

Păstrarea ghimbirului la îndemână tot timpul nu înseamnă că trebuie să cumpărați ghimbir ambalat. Congelează, de exemplu, ghimbirul proaspăt întreg și rade ce ai nevoie cât timp este încă înghețat.
Dacă rețeta dvs. necesită banane coapte și aveți doar banane verzi, băgați bananele verzi într-o pungă de hârtie închisă pentru a accelera procesul de coacere. Puteți pune chiar și un măr în pungă împreună cu ele, deoarece merele produc o mare parte din gazul care încurajează coacerea (numit etilenă). Acest proces durează ceva timp, bineînțeles, așa că, dacă aveți nevoie de banane coapte imediat, puteți încerca metoda cuptorului.

Sfaturi verzi

Vă rugăm să vă bucurați de afine în timpul lunilor de vară, atunci când sunt în sezon. Dacă mâncați afine iarna înseamnă că mâncați fructe care fie au fost transportate pe distanțe mari, fie au fost cultivate într-o seră. În orice caz, producția lor este departe de a fi prietenoasă cu mediul înconjurător și, probabil, nu faceți nici o favoare portofelului dvs. Dacă vrei afine iarna, cumpără-le congelate!
Cumpărați miere locală de la apicultorii din zona dumneavoastră nu numai că vă sprijină comunitatea, dar îi ajută pe acei apicultori să protejeze albinele! OrganicsFood vă poate ajuta să găsiți o miere gustoasă produsă în apropierea dumneavoastră.
Consumul de produse care nu sunt de sezon înseamnă că mănânci fructe și legume care au călătorit destul de mult timp pentru a ajunge la tine. Acestea își pierd o mare parte din nutrienți în timpul transportului, iar distanțele lungi nu fac bine nici planetei.
Dacă vreți căpșuni iarna, cumpărați-le congelate! De asemenea, căpșunile sunt unul dintre cei mai răi infractori atunci când vine vorba de reziduurile de pesticide găsite pe produse, așa că, atunci când puteți, cumpărați produse organice.
Deoarece reziduurile de pesticide sunt cel mai probabil stocate în coajă/piele, ar fi indicat să cumpărați lămâi organice dacă le folosiți pentru coajă.
CITEȘTE ȘI:
Piure de dovleac cu unt și parmezan

Organics Food
Logo
Resetare parolă
Coș de cumpărături