21.5 C
București
duminică, octombrie 2, 2022

Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative

Trebuie să citești asta...

Organics Food
Organics Foodhttps://organicsfood.ro
Corpul tău este un templu, doar dacă îl tratezi ca atare. Mănâncă sănătos, gândește sănătos, trăiește mult și intens! Optând pentru o alimentație sănătoasă, îi asiguri organismului tău combustibilul și catalizatorii de care are nevoie pentru o viață plină de energie și bucurie.

Fiecare înghițitură din această rețetă gustoasă de smoothie tropical este plină de fructe și proteine. Această băutură aromată combină ananas, mango, căpșuni, banane, iaurt, suc de portocale și lapte de cocos.

Smoothie tropical cu ananas și căpșuni într-un pahar
Smoothie tropical cu ananas și căpșuni într-un pahar

Într-un blender, poți recrea instantaneu o escapadă pe o insulă la tine acasă! Pentru o băutură sănătoasă, combină câteva fructe tropicale delicioase, lapte de cocos cremos și iaurt. Eu folosesc ananas, mango și căpșuni congelate pentru a face acest smoothie și mai ușor de savurat ori de câte ori apare pofta.

Amestecarea fructelor congelate într-un smoothie are ca rezultat o textură răcoroasă și decadentă, care este o alternativă mai sănătoasă la alte bunătăți răcoroase, cum ar fi înghețata.

Această băutură bogată în fibre, proteine și nutrienți poate fi preparată în mai puțin de 10 minute. Dacă sunteți gata sa duceți papilele gustative într-o vacanta tropicala, haideți sa facem acest smoothie.

Ingredientele preportionate pentru un smoothie sunt aranjate pe o masa
Ingredientele preportionate pentru un smoothie sunt aranjate pe o masa

Ce fructe folosim pentru acest smoothie tropical

Fructele tropicale sunt apreciate pentru combinația lor unică de arome îndrăznețe, dulci, acrișoare și suculente. Pentru această băutură, am ales cinci ingrediente diferite care se completează bine între ele: ananas, căpșuni, portocale, mango și banane. Eu folosesc suc de portocale pentru o aromă concentrată de citrice, dar puteți adăuga și felii pentru un plus de fibre.

CITEȘTE ȘI:
Smoothie de afine cu mandarine

Alegerea între fructele proaspete și cele congelate

Cea mai mare parte a rețetei este alcătuită din fructe congelate pentru a obține o textură groasă și cremoasă. Mango, ananas și căpșuni congelate sunt disponibile la magazinele alimentare, ceea ce face ca această rețetă să fie rapid și ușor de preparat. Folosiți ingrediente proaspete, coapte, dacă le aveți.

Pentru că sunt coapte bine, acestea vor avea un impact mai puternic asupra aromei. Tăiați ananasul și mango în bucăți de 2,5 cm și puneți-le într-un singur strat în congelator până când se întăresc complet. La congelare, decojiți căpșunile, dar lăsați-le întregi. Bananele proaspete pot fi tăiate în felii pentru a adăuga o textură cremoasă smoothie-ului.

Bucati de fructe si cuburi de gheata intr-un blender
Bucati de fructe si cuburi de gheata intr-un blender

Adăugarea de consistenta

Adăugarea de grăsime din iaurtul grecesc și laptele de cocos conferă băuturii o textură super cremoasă. Iaurtul adaugă, de asemenea, proteine și probiotice la băutură, făcând-o o gustare sățioasă cu beneficii digestive.

Cum se prepara un smoothie tropical

Adăugați mai întâi ingredientele solide pentru a vă asigura că acestea se descompun imediat în particule mici, cum ar fi cuburile de gheață și fructele tropicale congelate. Apoi adăugați ingredientele moi, cum ar fi feliile de banane și iaurtul.

Turnați lichidele la final, cum ar fi laptele de cocos și sucurile de fructe. Acestea se vor depune pe fundul paharului de blender și vor ajuta la descompunerea substanțelor solide. Pentru ca ingredientele să se rotească și să fie tocate în lamele ascuțite ale unui blender de mare viteză, setați-l la viteză medie. Măriți viteza la mare pentru a obține o consistență groasă și cremoasă.

CITEȘTE ȘI:
Smoothie cu fructe de pădure și banane – rețeta pas cu pas

Modificări la această rețetă

Înlocuiți laptele de cocos cu lapte de migdale sau cu băutura dvs. preferată fără lapte.
Pentru o explozie de arome tropicale, adăugați fructul pasiunii sau guava.
Pentru un plus de fibre și acizi grași omega-3, adăugați semințe de chia sau semințe de in măcinate.
Adăugați o lingură din pudra de proteine preferată.
Iaurturile din migdale, caju, soia sau ovăz sunt alternative pe bază de nuci sau fără lapte.

Doua pahare de smoothie din fructe tropicale cu paie de hartie
Doua pahare de smoothie din fructe tropicale cu paie de hartie

Puteți sa faceți un bol pentru mic dejun din acest smoothie tropical.

Pur și simplu reduceți toate sucurile de fructe și laptele bio de nucă de cocos la aproximativ 12 pahare în total pentru a vă bucura de acest smoothie ca de un deliciu înghețat care se poate lua cu lingura.

Puteți adăuga mai mult lichid pentru a ajusta consistența, dacă este necesar, dar cel mai bine este să începeți cu mai puțin. De asemenea, am constatat că bananele congelate îngroașă consistența și o fac să rămână mai rece pentru mai mult timp datorită cantității crescute de particule de fructe congelate.

Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative

Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative

Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustativeOrganics Food
Fiecare inghititura din aceasta reteta gustoasa de smoothie tropical este plina de fructe si proteine. Aceasta bautura aromata combina ananas, mango, capsuni, banane, iaurt, suc de portocale si lapte de cocos.
5 de la 1 vot
Timp de Pregatire 10 mins
Fel Mic dejun, Smoothies
Bucătărie Internationala
Porții 4
Calorii 240 kcal

Ingrediente Reteta
 

Instructiuni de preparare
 

  • Adăugați cuburi de gheață, ananas, mango, căpșuni, felii de banane, iaurt, suc de ananas, suc de portocale și lapte de cocos într-un blender.
  • Acoperiți și amestecați la viteză medie timp de aproximativ 30 de secunde, folosind tamponul la nevoie. Măriți la viteză mare timp de 15 până la 30 de secunde, până când devine gros și neted.
  • Ajustați cu mai mult lapte de nucă de cocos, ananas sau suc de portocale, după caz, pentru a ajunge la consistența dorită.

Note Suplimentare:

Faceți-o VEGANĂ: Înlocuiți iaurtul grecesc cu iaurturi pe bază de plante, cum ar fi de nucă de cocos, caju, migdale sau soia.
[wpsm_woobox id=”9847″]

Calorii & Valori Nutriționale

Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative
Calcul per Portie
Calorii
 
240
kcal
12
%
% Valori Zilnice*
Grasimi
 
13
g
20
%
Grasimi Saturate
 
11
g
69
%
Grasimi Trans
 
1
g
Grasimi Polynesaturate
 
1
g
Grasimi Mononesaturate
 
1
g
Colesterol
 
2
mg
1
%
Sodium
 
22
mg
1
%
Potasium
 
525
mg
15
%
Carbohidrati
 
29
g
10
%
Fibre
 
3
g
13
%
Zahar
 
20
g
22
%
Proteine
 
6
g
12
%
Vitamina A
 
459
IU
9
%
Vitamina B1
 
1
mg
67
%
Vitamina B2
 
1
mg
59
%
Vitamina B3
 
1
mg
5
%
Vitamina B5
 
1
mg
10
%
Vitamina B6
 
1
mg
50
%
Vitamina B12
 
1
µg
17
%
Vitamina C
 
76
mg
92
%
Vitamina E
 
1
mg
7
%
Vitamina K
 
3
µg
3
%
Calciu
 
68
mg
7
%
Fier
 
3
mg
17
%
*Valorile zilnice în procente se bazează pe o dietă de 2000 de calorii. Informațiile nutriționale sunt o estimare aproximativă conform USDA Nutrition. Acestea pot varia în funcție de produsele folosite.
Ați încercat această rețetă?Arata-le si celolalti cat de tare e @Organicsfood.ro sau eticheteaza #organicsfood.ro!
CITEȘTE ȘI:
Smoothie de mango cu ghimbir și fructe de pădure
{{ content }}

A fost util articolul Smoothie tropical, un deliciu al papilelor gustative? Împărtășiți-l cu prietenii dvs. pe rețelele de socializare! În acest fel, îi ajutați pe oameni să își îmbunătățească cunoștințele, iar pe noi să scriem mai multe articole utile și interesante.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.
Votează Rețeta




- Advertisement -

Ultimele rețete