Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Aceste 10 gustări pentru copii sunt sănătoase și gustoase

Fie că sunt împachetate în cutia de prânz sau ușor de luat atunci când copiii se întorc de la școală, aprovizionarea bucătăriei cu gustări sănătoase pentru copii vă ajută să vă asigurați că există întotdeauna ceva pentru creierele și corpurile în creștere.

Copiii au nevoie de și mai multe substanțe nutritive importante de care corpul nostru are nevoie zilnic. Sursele slabe de proteine, cum ar fi ouăle, carbohidrații complecși, cum ar fi ovăzul, și sursele de grăsimi sănătoase, cum ar fi avocado, sunt pietrele de temelie pe care trebuie să vă concentrați atunci când alegeți o gustare sănătoasă și echilibrată pentru copilul dumneavoastră.

Omega-3 DHA este un tip de grăsime sănătoasă care este crucială pentru dezvoltarea creierului – ceea ce o face deosebit de importantă pentru copiii mici, care încă își întăresc rapid creierul și absorb zilnic noi informații. Omega-3 se găsește în peștii grași, cum ar fi somonul, și în unele alimente îmbogățite, cum ar fi iaurtul, ouăle și napolitanele.

Alți nutrienți care trebuie incluși în gustările sănătoase pentru copii sunt calciul pentru formarea oaselor, fibrele pentru a-i menține sătuli, fierul și vitaminele A, C și D pentru a le hrăni organismul în creștere. Dincolo de alimente, consumul de apă suficientă este, de asemenea, esențial pentru a vă asigura că sunt plini de energie pe tot parcursul zilei. Încearcă rețetele noastre pentru idei de gustări sănătoase pe care copiii chiar le vor mânca.

CITEȘTE ȘI:
Când pot mânca bebelusii fulgi de ovăz?

Aveți nevoie de ajutor pentru a-i alimenta pe cei mici din viața dumneavoastră? Umple-ți bucătăria cu aceste 10 gustări sănătoase pentru copii.

Smoothies

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Dacă doriți să vă curățați frigiderul și congelatorul sau să vă îmbunătățiți gustarea, smoothie-urile sunt opțiunea perfectă, mai ales când este cald afară sau după o sesiune de joacă transpirată. Alegeți lichide cu puțin sau deloc zahăr adăugat. Laptele sau laptele neîndulcit fără lapte adaugă cremozitate fără adaos de zahăr.

Pentru a face un smoothie energizant, adăugați fructe și legume, chefir sau iaurt și o sursă de grăsimi sănătoase (inclusiv semințe de chia, in sau unt de nuci). De asemenea, puteți adăuga cereale integrale în amestec – cum ar fi ovăz sau fulgi de ovăz, care se găsesc la raionul pentru copii – pentru un plus de nutriție. Dincolo de faptul că îi satura pe copii cu alimente bune, smoothie-urile îi hidratează și le oferă un impuls crucial de energie.

Brânză

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Branza string și cubulețele de brânză sunt niște alimente excelente cu proteine pentru toate vârstele! Brânza este bogată în proteine și calciu, nutrienți cheie care ajută mușchii și oasele să crească mai mari și mai puternice, într-o perioadă în care copiii au cea mai mare nevoie de acești nutrienți.

CITEȘTE ȘI:
10 gustări amuzante și sănătoase pentru copii

Optați pentru brânza integrală sau cu 2% grăsime pentru a-i ajuta pe copii să se simtă mai satisfăcuți în timpul gustării.

Cereale integrale

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Este adevărat, cerealele nu sunt doar pentru micul dejun. Cerealele integrale furnizează carbohidrați complecși pentru a alimenta mușchii activi – inclusiv creierul! Alegeți o cereală îmbogățită cu fier, care este săracă în zahăr (7 g sau mai puțin pe porție) și care conține ceva fibre (cel puțin 3 g pe porție).

Cerealele integrale ar trebui să fie primul ingredient. Distrează-te cu ele adăugând cereale într-un amestec de fructe de pădure, amestecându-le în batoane de granola făcute în casă sau presărându-le peste un smoothie! Copiii vor adora acel plus de crocant.

Hummus

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Batoanele de legume, pâinea pita integrală sau broccoli cu humus reprezintă o gustare ușor de împachetat pentru toate grupele de vârstă. Legumele crucifere, care includ broccoli și conopida, sunt bogate în vitamine și fitonutrienți care combat bolile.

Tahini (semințe de susan zdrobite), ingredientele precum hummus, furnizează grăsimi sănătoase, în timp ce pâinea pita integrală și legumele furnizează fibre satisfăcătoare pentru a-i menține pe copii sătui mai mult timp.

Produse liofilizate

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Dacă fructele și legumele crude nu vă ajung tot timpul, produsele liofilizate sunt o alternativă excelentă pentru gustări care nu conțin (de obicei) zahăr adăugat. Broccoli deshidratat, edamame, okra, sfeclă și kale sunt un punct de plecare excelent pentru a-i face pe copiii dvs. să se încarce cu legume.

CITEȘTE ȘI:
Când poate fi introdus iaurtul in alimentația bebelușului

Zmeura liofilizată, afinele, merele, bananele, piersicile și alte fructe sunt gustoase pentru copii și pline de antioxidanți, de asemenea. Fructele uscate sunt, de asemenea, bogate în fibre și pot ajuta la menținerea regularității copiilor; asigurați-vă doar că le alegeți pe cele fără adaos de zahăr.

Brioșe cu cereale integrale

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Pregătirea brioșelor de la zero este o modalitate ușoară de a asigura o opțiune plină de cereale integrale și legume pe care o puteți păstra pentru a o mânca toată săptămâna. Adăugați dovlecei mărunțiți, morcovi, piure de cartofi dulci sau fructe proaspete în amestecul dvs. pentru a umple aceste gustări cu antioxidanți și fibre.

Puneți copiii să acopere brioșele calde cu untul lor preferat de nuci pentru a amplifica și mai mult nutrienții. Încercați aceste brioșe integrale din cereale integrale pe care le puteți face într-un blender.

Ouă fierte tari

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Creați o gustare plină de proteine în doar câteva minute prin fierberea ouălor. Pur și simplu presărați-le cu sare și piper. Dincolo de proteine, ouăle sunt o sursă excelentă de colină, care este crucială pentru dezvoltarea corectă a creierului, precum și pentru sistemul nervos și funcția musculară.

Unt de nuci

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Fie că preferă alunele, floarea-soarelui, migdalele sau altele, untul de nuci este o sursă excelentă de grăsimi sănătoase pentru copii. Ungeți feliile de mere cu untul lor preferat, amestecați-l într-un smoothie sau combinați-l cu iaurt grecesc pentru o gustare gustoasă pentru fructe.

CITEȘTE ȘI:
Piure de avocado bebeluși 6 luni 1 an

Pops de fructe congelate

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Vrei un deliciu care îi va entuziasma pe copii? Încearcă să le servești fructe înghețate la gustare! Alegeți bunătăți făcute cu 100 la sută fructe și sucuri de fructe pentru a reduce la minimum zaharurile adăugate.

Sau, faceți-le pe ale dvs. și puneți-i pe copii să vă ajute! Iaurturile degresate care se găsesc la raionul de lactate pot fi congelate într-o gustare gustoasă și bogată în proteine pe care copiii o vor adora. Sucul de fructe ajută, de asemenea, la hidratare și ne răcoresc corpul în timpul celor mai fierbinți luni.

Vafe cu cereale integrale

Top 10 gustări sănătoase pentru copii
Top 10 gustări sănătoase pentru copii

Nu numai că sunt un aliment de bază la micul dejun, vafele din cereale integrale sunt și o gustare gustoasă pe drum. Scoateți-le din congelator și puneți-le în prăjitorul de pâine, apoi ungeți-le cu unt de arahide și banane sau cu unt de migdale și afine! Lăsați-i pe copii să-și aleagă toppingurile și să-și decoreze vafele pentru o gustare și mai distractivă.

Organics Food
Logo
Resetare parolă
Coș de cumpărături