Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Budinca proteica milbona lidl: calorii, nutritie

Budinca proteica Milbona Lidl: Calorii, Nutritie

Calorii High Protein Budinca proteica cu ciocolata Milbona Lidl, analiza nutritionala . Acest articol ofera informatii despre compozitia nutritiva a produsului High Protein Budinca proteica cu ciocolata Milbona Lidl. Acesta include o analiza a diferitilor nutrienti, si a continutului de minerale. De asemenea, ofera informatii despre cantitatea de calorii, grasimi, proteine, carbohidrati si fibre alimentare etc.

Produsul High Protein Budinca proteica cu ciocolata Milbona Lidl contine 76 de calorii care pot fi arse de 19 minute de mers pe jos, 6 minute de alergare (jogging), 8 minute de ciclism, 8 minute de inot, 25 minute de yoga, 25 minute de cumparaturi sau 19 minute de curatenie in casa. *Pentru mai multe activitati, consultati tabelul de mai jos!

Consumul a 100 de grame din produsul High Protein Budinca proteica cu ciocolata Milbona Lidl reprezinta 4% aport caloric din cantitatea zilnica estimata pentru un adult (2000 calorii). Produsul High Protein Budinca proteica cu ciocolata Milbona Lidl contine 76 kilocalorii sau o valoare energetica de 318 kj. Este un aliment din categoria Dulciuri

Informatii nutritionale

Produsul High Protein Budinca proteica cu ciocolata Milbona Lidl contine 2 grame de grasimi, din care saturate 1 grame, 5 grame de carbohidrati, din care zaharuri 4 grame, 10 grame de proteine si 120 mg de sodiu. Densitate calorica: Mica (0.76kCal/g)

CITEȘTE ȘI:
13 Alimente pe care le poti manca in timp ce esti insarcinata
76

Valori medii nutritionale pentru 100 grame de produs

Numar caloriiCalorii764% DZR
GrasimiGrasimi2 g18% DZR
Grasimi saturatedin care Saturate1 g
Numar carbohidratiCarbohidrati5 g28% DZR
Zahardin care: Zahar4 g
ProteineProteine10 g54% DZR
SareSare120 mg5% DZR
*DZR – doza zilnica recomandata conform USDA

In cat timp arzi 76 de calorii?

Mers pe josMers pe jos19 minute
AlergareAlergare (moderat)6 minute
BicicletaBicicleta (moderat)8 minute
InotInot (freestyle)8 minute
GimnasticaGimnastica15 minute
BasketBaschet11 minute
FotbalFotbal10 minute
TenisTenis10 minute
YogaYoga25 minute
CumparaturiCumparaturi25 minute
CuratenieCuratenie19 minute
*Acest tabel este o estimare pentru o persoana cu greutatea de 65 kilograme si este destinat doar in scop informativ.

Total calorii arse = Durata (in minute) x (MET x 3.5 x greutate in kg)/200

Calculatoarele au incorporata o activitate MET (metabolic equivalent for task). Acest numar estimeaza cata energie foloseste organismul in timpul unei anumite activitati. Acesta variaza in functie de activitate si este standardizat astfel incat sa poata fi utilizat in mod generalizat pentru diferite persoane si pentru a fi mai usor de comparat diferite activitati intre ele.

Țineti cont de faptul ca aceasta este o estimare generala si nu poate fi perfecta. Singura modalitate de a obtine un numar cu adevarat precis este sa mergeti la un laborator si sa va conectati la aparate care masoara totul, de la VO2 max (absorbtia maxima de oxigen) pana la ritmul cardiac maxim.

Ce sunt caloriile? [Video]

Auzim tot timpul despre calorii: Cate calorii contine prajitura asta? Cate calorii sunt arse facand 100 de salturi, alergand pe distante lungi sau facand agitatie? Dar ce este o calorie, de fapt? Și de cate dintre ele avem nevoie de fapt? Emma Bryce explica modul in care cativa factori diferiti ar trebui sa intre in determinarea cantitatii recomandate pentru fiecare persoana.

CITEȘTE ȘI:
13 Alimente pe care le poti manca in timp ce esti insarcinata

Daca obiectivul dvs. este pierderea in greutate, luati in considerare un deficit caloric fata de aportul caloric zilnic recomandat pentru mentinere.. Un deficit caloric este pur si simplu un deficit de energie – consumati mai putine calorii decat folositi – astfel incat organismul dumneavoastra arde grasimea stocata (excesul de greutate) drept combustibil.

Puteti crea un deficit caloric mancand mai putin decat are nevoie corpul dumneavoastra. De asemenea, puteti arde calorii suplimentare prin cresterea activitatii fizice. Combinarea celor doua (o dieta echilibrata si exercitii fizice) este o strategie sanatoasa pentru a pierde in greutate

Imperial
Metric
Informații de bază
ani
kg
cm
Nivel de activitate
Rezultatele dvs:
Aportul caloric țintă pe zi:
0