Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Survival Kit: Cum sa faci fata stresului cotidian

Traim intr-o lume plina de provocari, iar una dintre acestea este sa supravietuim inceputului de an si celei mai triste zi a acestuia, marcata in calendar in a treia zi de luni a lunii ianuarie. Daca decembrie este luna in care petrecem cel mai mult timp cu cei dragi, ne relaxam dupa un an de munca, poate ne facem mai multe pofte sau cumparam cadouri cu o mare lejeritate, inceputul de an aduce cu el realitatea tuturor cheltuielilor facute in luna anterioara, coroborata cu temperaturile scazute, poate cu noi provocari personale sau profesionale cu care ne intampina noul an si cu sentimentul de epuizare dupa un an de munca.

Mai mult decat atat, dupa ce trecem de ianuarie, ajungem in luna februarie, care vine cu alte provocari, sarbatorim iubirea, dar asta inseamna ca vom trece de 2 ori prin stres, gandindu-ne cum sa ne surprindem persoana iubita, cheltuim mai mult decat de obicei si poate ca nu am stabilizat bugetul afectat de Sarbatorile de iarna, pregatim inceputul lunii martie si alta serie de cadouri pe care le vom face, probabil.

Toate cele de mai sus poate ca par lucruri marunte, dar, la nivel emotional, ne afecteaza si reprezinta un factor de stres. Daca adaugam aici si epuizarea, combinatia este cu atat mai periculoasa.

CITEȘTE ȘI:
Slabiciune si oboseala cronica: care sunt cauzele
Survival kit: cum sa faci fata stresului cotidian
Survival kit: cum sa faci fata stresului cotidian

Epuizarea si stresul – o combinatie ingrata

Epuizarea pe care o resimtim dupa un an de munca, precum si perioadele consecutive de stres ne pot afecta starea de spirit, ceea ce conduce, inevitabil, la oboseala organismului. Este obligatoriu sa gasim un echilibru, prin modalitati eficiente, astfel incat sa facem fata cu brio primelor luni din an.

Toate sentimentele ce ne incearca la inceputul fiecarui an ne fac sa ne schimbam starea de spirit, iar pentru a infrunta aceasta perioada si a trece cu brio peste ea, iata cateva sfaturi utile :

Planifica si organizeaza bugetul : obiectivele financiare realiste si o planificare atenta a cheltuielilor pot reduce stresul financiar. Desi este o perioada atipica din an si cheltuielile curente trebuie tinute bine sub control, de ajutor poate fi chiar si stabilirea unui plan provizoriu de economii pentru evenimente speciale. De exemplu, cadourile scumpe pot fi inlocuite cu unele personalizate, care sunt mai accesibile.

Calitatea somnului si odihna : starea generala de bine este afectata sau modificata de calitatea somnului, asadar, un somn de calitate poate face diferenta. O rutina corecta, un mediu potrivit pentru odihna si evitarea dispozitivelor electronice inainte de somn conduc la o odihna corecta si eficienta. De exemplu, daca dormitorul este un mediu potrivit pentru odihna, cu perdele intunecate si o temperature optima, calitatea somnului va fi excelenta.

CITEȘTE ȘI:
Top 9 obiceiuri zilnice care inrautatesc vederea

Alimentatia sanatoasa : O alimentatie echilibrata si un stil de viata sanatos contribuie la mentinerea echilibrului mental si fizic. O dieta nutritiva, bogata in fructe, legume, proteine si grasimi sanatoase, ofera organismului nutrientii necesari pentru a functiona optim. Alaturi de o activitate fizica regulata si un somn odihnitor, aceste obiceiuri sanatoase promoveaza starea de bine generala, energia, concentrarea si rezistenta la stres. Prin adoptarea unor alegeri alimentare intelepte si a unui mod de viata activ, putem cultiva o minte limpede si un corp plin de vitalitate.

Miscarea si practicarea sporturilor : Activitatea fizica si practicarea sporturilor au un impact pozitiv asupra starii de bine. Prin miscare, organismul elibereaza endorfine, cunoscute si ca “hormonii fericirii”, care contribuie la imbunatatirea dispozitiei. Indiferent daca alegeti alergarea, antrenamentele la sala, practicarea unui sport preferat sau chiar plimbarile indeplinite cu regularitate, miscarea este esentiala pentru reducerea nivelului de stres si mentinerea unui tonus psihic optim. Un stil de viata activ va ofera energie, vitalitate si un echilibru emotional benefic pentru sanatatea mentala si fizica.

Totodata, un ajutor de nadejde in caz de stres continuu si burnout este Omni Biotic Stress Repair, suplimentul alimentar cu 9 tulpini bacteriene bune, ce replica tulpinile bacteriene ce se regasesc, in mod normal, in intestin. El ajuta in situatii precum intestinul permeabil sau inflamatia cronica din intestin. Ajuta, de asemenea, la refacerea barierei intestinale afectate, imbunatatind astfel starea de spirit si calitatea vietii.

CITEȘTE ȘI:
Durerea in articulatia cotului – care sunt cauzele
Survival kit: cum sa faci fata stresului cotidian
Survival kit: cum sa faci fata stresului cotidian

Toate produsele OMNi-BiOTiC® aici.