Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Obiceiul alimentar nr. 1 pentru slabit rapid

Obiceiul alimentar nr. 1 pentru slabit rapid

Daca pierderea unei cantitati sanatoase de greutate intr-o perioada scurta de timp este o optiune ideala pentru tine, atunci exista un obicei alimentar pe care ar trebui sa-l iei in considerare cu siguranta.

Intr-o analiza publicata in Nature Reviews: Endocrinology , cercetatorii au analizat 21 de studii diferite si au constatat ca postul este o modalitate eficienta de a pierde in greutate, “cel putin pe termen scurt”.

Concentrandu-se pe studii care au durat intre cinci si 12 saptamani fiecare si care au inclus intre 10 si 150 de participanti, in principal americani, rezultatele au aratat ca postul alternativ, alimentatia cu restrictie de timp si dieta 5:2 “pot produce o slabit rapid usoara pana la moderata de 3% pana la 8% in decurs de 8 pana la 12 saptamani.

Obiceiul alimentar nr. 1 pentru slabit rapid
Shutterstock

“Aceste constatari sunt impresionante si ma bucur ca se fac astfel de studii”, a declarat Trista Best, dietetician autorizat la Balance One Supplements, Environmental Health Specialist, and Adjunct Nutrition Professor!

Dincolo de asta, Best noteaza: “Beneficiile postului merg mult dincolo de pierderea in greutate, dar aceste studii pun o baza excelenta pentru a-i incuraja pe cei care ar putea urma o dieta sa ia parte la un mijloc sigur si durabil de pierdere in greutate“.

In ceea ce priveste ceea ce ar trebui sa faca oamenii daca doresc sa foloseasca postul pentru a pierde in greutate cu succes si in siguranta intr-un timp relativ scurt, Best explica faptul ca “atunci cand postiti, este important sa mancati mese echilibrate in timpul ferestrei de masa.

CITEȘTE ȘI:
Betacarotenul: Beneficii dozaj si efecte secundare

Poate fi tentant sa stai mai mult timp fara calorii sau sa mananci mai putine calorii decat ai nevoie in timpul ferestrei de masa. Cu toate acestea, acest lucru va duce la incetinirea metabolismului, la un platou de pierdere in greutate si, in cele din urma, la o crestere in greutate de revenire”.

In ceea ce priveste utilizarea unei metode de post pentru a mentine greutatea pe o perioada mai lunga de timp, Best noteaza ca, intr-adevar, “postul poate fi folosit pe termen lung pentru pierderea in greutate, impreuna cu multe alte beneficii pentru sanatate. Postul este o restrictie temporara a caloriilor care sunt inlocuite intr-o fereastra mai scurta.

Prin urmare, nu seamana cu dietele la moda, care necesita o restrictie calorica pe termen lung si nesustenabila, ceea ce duce la o crestere in greutate de revenire.”