Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Salata cu piept de pui si mandarine

Salata cu piept de pui si mandarine

Cand este sezonul mandarinelor trebuie sa faceti aceasta salata cu piept de pui si mandarine! Are o multime de proteine pentru a va hrani, dar este suficient de usoara pentru a nu va impovara. Lista de ingrediente este super simpla, o puteti pregati cu usurinta.

Nu vei putea nega cat de superba arata aceasta salata cu nuantele sale de verde si portocaliu – este o minune pe masa de pranz!

Salata cu piept de pui si mandarine
Salata cu piept de pui si mandarine

Ce este in aceasta salata de pui cu mandarine?

Sincer, este doar un amestec de produse obisnuite. Nimic extraordinar. Dar important este modul in care se imbina!

Ingrediente salata de pui cu mandarine
Ingrediente salata de pui cu mandarine

Cum sa faci salata cu piept de pui si mandarine

Se marineaza puiul. Amestecati ingredientele pentru Vinegreta de lamaie intr-un bol mic. Adaugati pieptul de pui intr-un castron mare, turnati ¾ din dressing deasupra si lasati sa se marineze cateva ore sau peste noapte.


Coaceti puiul la cuptor. Preincalziti cuptorul la 220 C, apoi adaugati pieptul de pui marinat intr-o tava de copt. Se coace timp de 20-25 de minute.


Taiati puiul in bucati. Mie imi place sa fac puiul maruntit cu mixerul meu (atat de rapid si usor!), dar il puteti face si cu doua furculite..


Se amesteca totul. Acum ca ai totul pregatit, amesteca toate ingredientele intr-un bol mare si stropeste-le cu restul de dressing!

CITEȘTE ȘI:
Prajitura de banane cu faina de migdale. Nici ca se putea sa fie mai gustos!
Pasii retetei salata cu piept de pui
Pasii retetei salata cu piept de pui

Cum se pregateste salata cu piept de pui si mandarine

Din cauza frunzelor de spanac din aceasta salata, cel mai bine este sa fie consumata proaspata.

Salata cu piept de pui si mandarine
salata cu piept de pui si mandarine

Beneficiile carnii de pui

Puiul are beneficii bine documentate pentru sanatate, dar diferite parti si metode de preparare influenteaza cat de sanatoasa se dovedeste a fi mancarea pe baza de pui. Bucatile mai inchise la culoare, cum ar fi coapsa si copanul, au un continut caloric mai mare decat cele mai deschise, cum ar fi pieptul. Pastrarea pielii sau prajirea puiului va adauga, de asemenea, grasimi saturate.

Daca inlocuiti carnea rosie cu cea de pui, veti dori sa ramaneti la pieptul de pui, deoarece este cea mai sanatoasa bucata a pasarii.

Puiul este o alternativa excelenta la carnea rosie. O sursa excelenta de proteine, aceasta carne a fost asociata cu numeroase beneficii pentru sanatate:

CITEȘTE ȘI:
Arome picante: Reteta de aripioare de pui Gochujang

Proteinele slabe din pui sunt o sursa excelenta de aminoacizi. Organismul nostru foloseste aminoacizii pentru a construi tesutul muscular, ceea ce este deosebit de important pe masura ce imbatranim. Studiile au aratat, de asemenea, ca un aport ridicat de proteine ajuta la mentinerea densitatii minerale osoase. Consumul de carne de pui poate ajuta la construirea unor muschi mai puternici si a unor oase mai sanatoase, ceea ce reduce riscul de leziuni si boli precum osteoporoza.

Cercetarile sugereaza ca 25 pana la 30 de grame de proteine pe masa ne pot ajuta sa ne simtim mai satui. Mesele bogate in proteine ne pot face sa ne simtim mai satui chiar si atunci cand mancam mai putin, ceea ce contribuie la o mai buna gestionare a greutatii.

O greutate mai sanatoasa duce la o imbunatatire a factorilor de risc pentru problemele cardiace, cum ar fi trigliceridele ridicate si tensiunea arteriala ridicata. Fiind un aliment bogat in proteine, puiul poate ajuta la gestionarea greutatii si la reducerea riscului de boli de inima.

Puiul contine un aminoacid numit triptofan, care a fost asociat cu niveluri mai ridicate de serotonina (hormonul bunastarii) in creierul nostru. Nivelurile de triptofan din pui nu sunt suficient de ridicate pentru a te face instantaneu euforic, dar studiile arata ca acesta poate contribui la cresterea nivelului de serotonina atunci cand este combinat cu alti factori.

CITEȘTE ȘI:
Conopida pane la cuptor si in tigaie: 2 retete pas cu pas [imagini]

Puiul este plin de proteine de inalta calitate si nu contine multe grasimi, mai ales daca mancati bucati slabe. Pe langa continutul sau ridicat de proteine, puiul contine si: Vitamina B12, Triptofan, Colina, Zinc, Fier, Cupru.

Salata cu piept de pui si mandarine

Salata cu piept de pui si mandarine

Salata cu piept de pui si mandarineMario Benett
Aceasta salata cu piept de pui si mandarine ridica miza a ceea ce poate fi o salata de pui. Este plina de mandarine dulci, pui maruntit, avocado, toppinguri crocante si amestecata cu o vinegreta de lamaie picanta.
Timp de Pregatire 10 minute
Timp Gatire 40 minute
Timp Total 50 minute
Fel Fel principal, Mancare rapida, Salata
Bucatarie Internationala
Portii 4
Calorii 267 kcal

Ingrediente
  

Vinegreta de lamaie:

Instructiuni
 

  • Amestecati ingredientele pentru vinegreta si turnati 3/4 din ea intr-un recipient, impreuna cu puiul la marinat. In mod ideal, ar trebui sa marinati puiul timp de cateva ore, dar si 30 de minute este bine.
  • Preincalziti cuptorul la 220°C si adaugati pieptul de pui marinat intr-un vas de copt. Coaceti timp de 20-25 de minute pana cand acesta este bine facut.
  • Faramitati puiul folosind fie o furculita, fie un mixer vertical. Apoi, intr-un castron mare, amestecati toate ingredientele impreuna. Se stropeste cu restul de vinegreta de lamaie.
Cuvant cheie fara gluten, gatit rapid, salata cu piept pui
Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

A fost gustoasa reteta [post_title]? Impartasiti-o cu prietenii dvs. pe retelele de socializare! In acest fel, ii ajutati pe oameni sa isi imbunatateasca cunostintele, iar pe noi sa scriem mai multe articole utile si interesante.