Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Noodles de orez versus paste de grau care sunt mai bune?

Noodles de orez versus paste de grau Care sunt mai bune?

Diferenta dintre taiteii de orez si pastele din grau

Pentru aceeasi cantitate de alimente (de exemplu, 100 de grame), taiteii si pastele pot furniza cantitati diferite de calorii. Cu toate acestea, atunci cand vine vorba de a determina care sunt mai buni, paste de grau sau Noodles de orez, vom incerca sa raspundem in articolul ce urmeaza .

Tipul de carbohidrati consumati este mai esential decat cantitatea consumata. Taiteii pe care suntem obisnuiti sa ii mancam sunt facuti din faina rafinata.

Noodles de orez versus paste de grau care sunt mai bune?
Noodles de orez versus paste de grau care sunt mai bune?

Datele nutritionale pentru taitei de orez

Nutrientii din taiteii de orez pot varia usor, dar, in general, fiecare portie are cantitati moderate de proteine si carbohidrati, fiind in acelasi timp saraca in grasimi si fibre. Este destul de bogat in seleniu mineral, oferind 14% din valoarea zilnica (DV).

O cana (176 grame) de noodles de orez fierti contine :

  • Calorii: 190
  • Proteine: 3,2 grame
  • Grasimi: 0,4 grame
  • Carbohidrati: 42,2 grame
  • Fibre: 1,8 grame
  • Sodiu: 33,4 mg
  • Tiamina: 3% din DV
  • Seleniu: 14% din DV
  • Niacina: 1% din DV
  • Cupru: 7% din DV
  • Fier: 1% din DV
  • Zinc: 4% din DV
  • Fosfor: 3% din DV
  • Mangan: 9% din DV

Din punct de vedere nutritional, veti avea nevoie de aproximativ 57 de grame (2 uncii) de noodles de orez uscat pentru a egala 1 cana (176 de grame) de noodles fierti.

CITEȘTE ȘI:
Numarul 1 cel mai rau obicei alimentar pentru inima ta

In special, taiteii de orez au cu 14-20% mai putine calorii per portie decat pastele rafinate sau, respectiv, integrale.

Daca sunteti in cautarea unei optiuni cu mai putine calorii, puteti incerca noodles shirataki sau noodles vegetali din dovlecei sau dovlecei galbeni.

Noodles de orez versus paste de grau care sunt mai bune?
Noodles de orez versus paste de grau care sunt mai bune?

Intrebari frecvente

Noodles de orez au mai putini carbohidrati decat pastele de grau?

Proteinele, carbohidratii si fibrele sunt toate nutrienti importanti. Nivelurile de carbohidrati si de fibre ale celor doi noodles sunt practic identice.

Continutul de carbohidrati al pastelor obisnuite este de 21,6 grame, cu 1,3 grame de fibre. Taieteii de orez contin 21,91 grame de carbohidrati si 0,9 grame de fibre pe portie.

Care are mai multi carbohidrati noodles de orez sau paste de grau?

Cand vine vorba de continutul de carbohidrati, noodles de orez au un avantaj foarte mic fata de taiteii cu ou sau alte paste de grau, dar diferenta este minora in comparatie.

La o cana de taitei cu ou, exista 60 de grame de carbohidrati, in timp ce taiteii de orez au 44 de grame

Care este mai sanatos paste de grau sau de orez?

Noodles de orez au un continut mai mic de proteine, fibre, sare, seleniu si niacina decat cei pe baza de grau, potrivit USDA. Ambele au o cantitate comparabila de carbohidrati. Taieteii de orez, in special, au mai putine calorii si contin mult mai putine grasimi decat cei din grau.

Taiteii de orez sunt saraci in carbohidrati?

Taieteii de orez sunt plini de carbohidrati si saraci in grasimi, care sunt opusul macronutrientilor necesari intr-o dieta ketogenica.

Se recomanda sa consumati 70 la suta grasimi, 25 la suta proteine si 5-10 la suta carbohidrati atunci cand urmati o dieta ketogenica. Acest lucru inseamna ca majoritatea alimentelor tale ar trebui sa fie sarace in carbohidrati, fiind in acelasi timp bogate in grasimi.

Ce noodles au cei mai putini carbohidrati?

Taiteii Shirataki, cunoscuti in mod obisnuit sub numele de noodles konjac sau taitei miraculosi, sunt taitei albi, lungi, facuti din radacina de konjac.

Datorita faptului ca sunt extrem de satisfacatori, dar contin putine calorii, sunt o alternativa populara la spaghete cu continut scazut de carbohidrati.Sunt creati din glucomanan, un fel de fibre derivate din planta konjac, care este o sursa de fibre.

Ce este mai bun pentru tine paste sau taietei cu ou?

O suta de grame de paste normale au aproximativ 370 de calorii, dar aceeasi cantitate de paste cu ou contine aproximativ 385 de calorii.

Pastele obisnuite au 13 grame de proteine la o portie de 100 de grame, in timp ce taiteii cu ou ofera semnificativ mai multe proteine, cu putin peste 14 grame de proteine la o portie de 100 de grame.

Care este mai bun pentru diabetici orez sau noodles?

In batalia dintre paste si orez alb, pastele castiga. Cand vine vorba de diabet, pastele au un varf de glicemie substantial mai mic decat orezul alb.

Potrivit rezultatelor unui studiu, varful de crestere a glicemiei dupa ce se mananca paste este mult mai mic decat varful de crestere dupa consumul de orez alb la persoanele cu diabet de tip 1.

Noodles de orez sunt carbohidrati complecsi?

Semolina, care este derivata din graul dur, este folosita pentru a face spaghete traditionale. Taieteii de orez, ca si pastele traditionale, sunt o sursa bogata de carbohidrati complecsi, cu 41,8 g de carbohidrati pe portie, similar cu pastele traditionale.

Daca urmati o dieta cu continut scazut de carbohidrati sau tineti evidenta consumului de carbohidrati, fiti foarte atenti la marimea portiilor atunci cand mancati noodles de orez.

Taiteii de orez sunt carbohidrati rafinati?

Daca taiteii nu sunt facuti din cereale integrale, atunci sunt facuti din cereale rafinate. Orezul alb este o cereala rafinata. Ca urmare, putem deduce ca atat orezul, cat si taiteii sunt facuti din cereale rafinate.

CITEȘTE ȘI:
Ce este faina de hrisca si cum sa o folositi

Ce noodles poti manca pentru dieta keto?

  1. Noodles Shirataki (cunoscut si sub numele de Taitei Miracle)
  2. Noodles de dovlecel
  3. Spaghetti Squash
  4. Noodles de palmier
  5. Fidea Juroat Slim (faina Konjac + faina de ovaz)

Concluzie

Taiteii de orez sunt taitei fara gluten, cu continut scazut de sodiu, usor de preparat si foarte populari in numeroase feluri de mancare din intreaga lume, inclusiv in diverse amestecuri si supe.

In special, sunt potriviti pentru persoanele cu boala celiaca sau cu sensibilitate la gluten non-celiaca.

Taiteii de orez sunt saraci in grasimi si moderati in calorii, ceea ce ii face o optiune sanatoasa. Incercati sa le asociati cu legume bogate in fibre si sosuri gustoase – desi este posibil sa doriti sa limitati utilizarea adaosurilor cu continut ridicat de sodiu, cum ar fi sosul de soia.