Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Smoothie de afine cu mandarine

Smoothie de afine cu mandarine

Acest smoothie de afine cu mandarine pentru micul dejun, plin de nutrienti, este bogat in grasimi sanatoase de la avocado, vitamine din frunzele verzi, calciu din iaurt si se termina cu un gust dulce, de citrice.

Din punctul meu de vedere, un smoothie de afine cu mandarine pentru micul dejun este o oportunitate de a face doua lucruri: Sa va incepeti ziua cu ceva cu adevarat gustos si sa puneti o multime de ingrediente bune pentru tine intr-un singur pahar. Și ghiciti ce? Acest Smoothie de afine le face pe amandoua.

Este amestecul meu preferat pentru micul dejun, mai ales pentru ca imi place gustul, dar si pentru ca imi place sa fac ceva bun pentru mine la prima ora a diminetii (nu exista nicio regula care sa spuna ca nu te poti bucura de el in orice moment al zilei!).

Smoothie de afine cu mandarine
Pahar cu smoothie de afine

Smoothie de afine cu mandarine beneficii

  • Rece si cremos, cu o aroma de afine dulci si acrisoare
  • Suficient de consistent pentru a fi o masa usoara sau o gustare generoasa
  • Plin de fibre, proteine, grasimi sanatoase, vitamine si calciu
  • Recomandat pentru adulti si potrivit pentru copii

Citeste si: Lamaia un fruct care stimuleaza imunitatea, sanatatea pielii si slabitul

O sursa puternica de nutrienti

Un dezavantaj comun al smoothie-urilor este ca acestea pot fi bogate in zahar si calorii, fara a fi foarte hranitoare. Acest amestec de afine, pe de alta parte, are multe de oferit din punct de vedere nutritional.

CITEȘTE ȘI:
Salata de castraveti rosii ardei gras

Este o sursa a tuturor celor trei macronutrienti: carbohidrati, proteine si grasimi. Asta inseamna ca va va oferi o energie sustinuta, nu doar un impuls rapid (si apoi o cadere de zahar). Faptul ca smoothie-ul este construit pe o baza de afine sau fructe de padure inseamna o doza semnificativa de antociani, compusi vegetali antiinflamatori cu o lista de beneficii pentru sanatate.

Smoothie-ul este, de asemenea, bogat in calciu, vitamina A, vitamina C si asigura mai mult de o treime din necesarul zilnic de fibre.

Citeste si: Fructele Kiwi 10 motive pentru care trebuie sa le mananci

Mai mult decat doar afine in acest Smoothie!

Baza acestui smoothie este, desigur, afinele, ceea ce explica culoarea vibranta si aroma profunda de fructe de padure.

Smoothie-ul isi primeste cremozitatea groasa si cremoasa dintr-o combinatie de iaurt de tip grecesc si exact atat de mult avocado cat sa ii dea o textura luxurianta fara a avea un impact asupra aromei.

O mandarina intreaga, un strop de sirop de artar si un strop de scortisoara completeaza aroma si adauga un plus de dulceata. Și pentru ca nu ratez niciodata ocazia de a introduce in viata mea legume cu frunze verzi, exista si o jumatate de cana de spanac, care se amesteca perfect.

Smoothie de afine cu mandarine
Pahar cu Smoothie de afine la final

Pregatiti in avans Smoothie de afine

Chiar daca acest smoothie de afine se prepara destul de repede, putina pregatire in avans nu strica niciodata si va face ca dimineata sa fie mult mai usoara.

CITEȘTE ȘI:
Salam de biscuiti cu ciocolata. 20 de retete din copilaria mea

Puteti fie sa pregatiti ingredientele pentru un smoothie de afine cu o seara inainte, fie sa pregatiti ingredientele pe loturi si sa le congelati, astfel incat sa puteti amesteca cateva la nevoie.

Pentru a pregati 1 smoothie de afine cu o seara inainte: Adaugati afinele, iaurtul, mandarina, siropul de artar, spanacul si scortisoara in blender si puneti-l in frigider peste noapte. Daca nu aveti loc pentru carafa blenderului in frigider, depozitati ingredientele intr-un pahar inalt si transferati-le in blender dimineata. Cand este timpul pentru smoothie, adaugati doar avocado si gheata si amestecati. Usor!

Pentru a pregati mai multe smoothie-uri de afine: Taiati avocado in cubulete si segmentati mandarina. Intr-o punga cu fermoar adaugati segmentele de mandarine, afinele, avocado, spanacul, cuburile de gheata si scortisoara.

Folositi un creion pentru a scrie cantitatea de lapte, iaurt si sirop de artar necesara pe partea exterioara a pungii. Faceti cate doriti si puneti-le plate in congelator. Cand sunteti gata de utilizare, puneti continutul in blenderul dumneavoastra direct din congelator, adaugati restul ingredientelor si amestecati.

Citeste si: Smoothie cu banane si vanilie nutritiv

Joaca-te cu baza Smoothie-ului

Desi reteta de aici este cea mai incercata si mai adevarata versiune a mea, eu mereu modific elementele de baza in functie de ingredientele pe care le am la indemana. Iata cateva schimburi si inlocuiri pe care le fac mereu.

CITEȘTE ȘI:
Salata cu naut, cuscus, legume prajite si branza feta
  • Inlocuiti avocado in aceasta reteta cu 1/2 dintr-o banana congelata sau cateva cuburi de mango congelat. Veti obtine o consistenta cremoasa similara, dar un gust diferit!
  • Folositi iaurt obisnuit sau kefir simplu in locul iaurtului grecesc. Acesta va avea un profil nutritional usor diferit si o consistenta mai subtire, dar va fi totusi destul de gustos.
  • Folositi spanac congelat in loc de proaspat, reducand cantitatea la jumatate si adaugand apoi un pic mai mult dupa gust, daca doriti.
  • Smoothie-ul contine deja o multime de proteine, dar daca doriti sa ridicati miza si mai mult, adaugati o lingura de peptide de colagen simple neindulcite sau pudra de proteine preferata.
  • Adaugati o lingura de unt de nuci sau de seminte pentru un plus de calorii si grasimi sanatoase.
  • Imbunatatiti smoothie-ul cu o lingura de seminte de chia sau de canepa bogate in omega-3.
  • Completati smoothie-ul cu o lingura de granola, nuci maruntite sau nuci de cacao pentru un pic de crocant.
Smoothie de afine cu mandarine
Ingrediente smoothie de afine
Smoothie de afine cu mandarine

Smoothie de afine

Smoothie de afine cu mandarineMario Benett
Acest smoothie de afine pentru micul dejun, plin de nutrienti, este bogat in grasimi sanatoase de la avocado, vitamine din frunzele verzi, calciu din iaurt si se termina cu un gust dulce, de citrice.
5 de la 2 voturi
Timp de Pregatire 4 minute
Timp Gatire 1 minut
Fel Mic dejun
Bucatarie Internationala
Portii 1
Calorii 289 kcal

Ingrediente
  

Instructiuni
 

  • Puneti in blender laptele, iaurtul grecesc, mandarinele, afinele, avocado, spanacul mic, siropul de artar, scortisoara si gheata.
    Smoothie de afine cu mandarine
  • Porniti blenderul la viteza mica si cresteti treptat viteza pana cand totul se amesteca intr-o consistenta cremoasa si neteda, razuind pe margini si ruland din nou daca este necesar. Adaugati un strop de lapte daca aveti nevoie de mai mult lichid pentru a pune blenderul in functiune si inca o lingurita de sirop de artar daca il doriti mai dulce.
    Smoothie de afine cu mandarine
  • Serviti: Se toarna intr-un pahar inalt si se serveste imediat.
    Smoothie de afine cu mandarine
Cuvant cheie smoothie energizant, smoothie sanatos
{{ content }}
Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!
CITEȘTE ȘI:
Cartofi prajiti cu ciuperci – retete pas cu pas

A fost util articolul Smoothie de afine? Impartasiti-l cu prietenii dvs. pe retelele de socializare! In acest fel, ii ajutati pe oameni sa isi imbunatateasca cunostintele, iar pe noi sa scriem mai multe articole utile si interesante.