Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Cum iti imbunatatesti rezistenta corporala: exercitii si nutritie

Cum iti imbunatatesti rezistenta corporala: Exercitii si nutritie

Nutritia si exercitiile fizice sunt o parte extrem de importanta in imbunatatirea rezistentei organismului.

Aflati cum sa folosesti exercitiile fizice si nutritia sa iti imbunatatesti rezistenta corporala. Aflati cum sa faceti exercitii fizice si sa mancati corect pentru a va atinge obiectivele legate de corpul dumneavoastra.

Exista definitii diferite ale fitness-ului pentru fiecare. Normele si credintele societatii, de-a lungul anilor, ne-au pacalit pe multi dintre noi sa credem ca a fi fermi inseamna a fi foarte slabi.

Cei mai multi dintre noi nu reusesc sa realizeze ca aceasta este una dintre cele mai raspandite conceptii gresite pe care le-ar putea intalni cineva in legatura cu fitness-ul si corpul tau. “Fitness” are foarte mult de-a face cu forta corpului si nu cu felul in care “arata” corpul tau, pentru ca toata lumea este frumoasa si unica.

Ideea este de a dezvolta o sanatate musculara puternica si agilitate in miscari. Dar, bineinteles, odata cu aceasta vine si o forma corporala care sa fie atractiva pentru tipul si structura ta de corp. Asadar, daca doriti sa va imbunatatiti sanatatea, antrenamentul de forta ar trebui sa fie in fruntea listei dumneavoastra.

Exercitii pentru a creste rezistenta corporala

1. Antrenament de forta

Antrenamentul de forta va face mai puternici, arde caloriile in mod eficient, reduce grasimea abdominala, va ajuta sa pareti mai slabi, reduce riscul de caderi si de leziuni, promoveaza o mai mare mobilitate si flexibilitate, va sporeste stima de sine si va intareste oasele.

CITEȘTE ȘI:
Ce este Vitamina E Beneficii pentru sanatate

In plus, imbunatateste sanatatea inimii, ajuta la gestionarea nivelului de zahar din sange si va imbunatateste sanatatea mentala generala.

Acest articol va va prezenta miscari de exercitii si sfaturi de nutritie pentru a va creste forta si rezistenta corporala. Pentru rezultate optime, ar trebui sa incercati sa faceti aceste exercitii de cel putin doua ori pe saptamana. Asadar, puneti-va centura in timp ce va prezentam ghidul suprem pentru a va imbunatati forta generala a corpului!

2. Ridicarea greutatilor

Desigur, inceperea cu cele mai comune exercitii de ridicare a greutatilor este intotdeauna o idee buna.

Daca sunteti incepator, incepeti cu exercitii de baza cu greutati mai mici si, saptamana de saptamana, cresteti numarul de repetari si greutatea. Puteti stabili zile diferite intr-o saptamana pentru a antrena diferite parti ale corpului – spate si biceps, piept si triceps, picioare etc.

Ridicarea de greutati nu construieste doar forta, ci ajuta si la cresterea increderii in sine, la prevenirea ranilor, precum si la imbunatatirea sanatatii mentale generale.

3. Benzile de rezistenta

Benzile de rezistenta sunt usor de utilizat si, de asemenea, foarte eficiente. Ele imbunatatesc calitatea exercitiilor si ajuta, de asemenea, la concentrarea controlului.

Cel mai important beneficiu al utilizarii benzilor de rezistenta este ca sunt usoare si reprezinta o alternativa excelenta la aparate. Asadar, data viitoare cand nu ai chef sa mergi la sala sau sa inventezi scuze, stii care este cel mai bun prieten al tau pentru antrenament!

CITEȘTE ȘI:
Lavanda

4. Gradinarit

Da, ati citit bine! Gradinaritul greu, cum ar fi sapatul si lopatatul pamantului, lucreaza toate grupele de muschi, imbunatatind forta corpului. Și, cel mai important, stim cu totii cat de revigorant si linistitor este sa petreci ceva timp printre verdeata: este intr-adevar o forma de terapie! De asemenea, este o modalitate excelenta de a fi responsabili fata de mediu si de a crea legaturi cu copiii.

5. Urcarea pe scari

Renuntati la lift, luati scarile si urmariti cum rezistenta corporala se imbunatateste drastic in doar cateva saptamani! Odata ce sunteti un profesionist in acest sens, incercati sa alergati pe scari. Cinci randuri de scari pe zi pot tine grasimea la distanta.

6. Drumetii, plimbari pe dealuri, dans si ciclism

Cine a spus ca exercitiile fizice trebuie sa fie plictisitoare? In schimb, alege o activitate care iti place si care iti pune in miscare muschii, astfel incat nu doar corpul tau, ci si mintea ta sa ramana fericita si sanatoasa! De exemplu, exercitiile fizice timp de 45 de minute pe zi sau scurte reprize de activitate intre munca si alte treburi pot imbunatati semnificativ rezistenta corporala si conditia fizica.

7. Flexiuni, abdomene si genuflexiuni

Acestea sunt exercitii simple si usor de facut, pe care le puteti efectua oriunde si in orice moment al zilei! Incepeti cu zece repetari din fiecare activitate de trei ori pe zi. Apoi, adaugati treptat alte exercitii cu greutatea corpului si cresteti numarul de reprize.

CITEȘTE ȘI:
7 Alimente pentru a stimula libidoul feminin

8. Yoga

Cum putem rata yoga atunci cand vorbim despre exercitii fizice! Și hei! Bonus, nu doar ca iti face corpul fericit, ci iti calmeaza mintea si este cu adevarat terapeutica. Yoga imbunatateste concentrarea si sanatatea emotionala si mentala in general. Asa este; loveste in plin, intr-adevar.

Atunci cand sunt practicate in mod regulat, posturile simple, cum ar fi Suryanamaskars, ridicarea picioarelor, asanas in picioare, vajrasana, atunci cand sunt practicate in mod regulat, imbunatatesc postura, ajuta la controlul greutatii si imbunatatesc digestia. Ca rezultat, aveti un corp mai in forma, o piele mai buna si o sanatate mai buna a parului.

Acum sa trecem la diversele alimente care ajuta si imbunatatesc rezistenta corporala .

Alimente care ajuta rezistenta corporala

Cum iti imbunatatesti rezistenta corporala: exercitii si nutritie
Cum iti imbunatatesti rezistenta corporala: exercitii si nutritie

1. Banane

Bananele sunt bogate in zaharuri naturale, cum ar fi zaharoza, glucoza si fructoza. Acestea va ofera acea energie instantanee si, in acelasi timp, va completeaza organismul cu potasiu pentru a imbogati muschii care lucreaza. Bananele contin aminoacidul triptofan care ajuta la pastrarea memoriei, stimuleaza capacitatea unei persoane de a invata si de a-si aminti lucruri si, de asemenea, imbunatatesc starea de spirit.

2. Broccoli

Broccoli este bogat in vitamina C. Știm cu totii ca vitamina C este cel mai bun prieten al tau pentru a stimula imunitatea generala, intarindu-ti in acelasi timp organismul. Broccoli contine, de asemenea, compusi care protejeaza impotriva cancerului si, bineinteles, sunt o sursa buna de fibre.

CITEȘTE ȘI:
Vitamina B12 cobalamina – 7 Beneficii pentru sanatate (dovedite stiintific)

3. Iaurt

Iaurtul, casul de casa sau chiar zacusca sunt bogate in calciu si proteine care ajuta la intarirea oaselor si la prevenirea ranilor. In plus, iaurtul are bacterii bune numite “probiotice” care stimuleaza sistemul imunitar, imbunatatesc sanatatea intestinala si functioneaza ca un agent de racire pentru organism.

4. Spanac

Spanacul este bogat in nitrati, fier si vitamine, care ajuta la depasirea slabiciunii musculare si a oboselii. Nu numai atat, spanacul ajuta si la prevenirea deficientei de fier, intareste sistemul imunitar si mentine ochii sanatosi. Asadar, asa cum nutritionistii nostri ne spun de ani de zile: “mancati verdeturi!” si adaugati spanac in mancaruri, smoothie-uri si supe.

5. Surse bogate in proteine

Unele surse bogate in proteine biodisponibile includ paneer, tofu, soia, pui si peste. Fapt – 100 de grame din acestea ofera aproximativ 20 de grame de proteine biodisponibile, perfect pentru o gustare dupa antrenament!

6. Nuci

Arahide, nuci, nuci, nuci de Brazilia, alune si migdale; toate acestea sunt extrem de bogate in calciu, zinc, acizi grasi Omega-3, toate acestea ajutand la mentinerea rezistentei musculare! Nu numai atat, nucile sunt, de asemenea, extrem de bune pentru sanatatea pielii, deoarece fac ca aceasta sa arate tanara si stralucitoare.

7. Pepene verde

Pepenele rosu este bogat in vitamina C. Nu este de mirare ca ajuta la prevenirea deshidratarii, deoarece 90% din el este apa. De asemenea, contine compusi care ajuta la prevenirea cancerului, imbunatatesc sanatatea inimii, ajuta la mentinerea sanatatii pielii si a parului. Cel mai important, ajuta la ameliorarea durerilor musculare – un motiv in plus pentru a face din el o gustare dupa antrenament de rezistenta corporala!

CITEȘTE ȘI:
Este saritul peste micul dejun rau pentru inima?

Concluzie

Fiecare calatorie incepe cu un pas mic. Continua sa faci un pas dupa altul si, intr-o zi, te uiti inapoi si vezi ca ai urcat un munte. Inculcarea tuturor acestor exercitii si sfaturi de nutritie in stilul tau de viata este un cadou pe care corpul tau ti-l va multumi toata viata. Asa ca, da-i drumul si, atunci cand ai indoieli, vorbeste cu expertii care te vor ajuta sa pornesti in aceasta calatorie!

Articolele din acest site au rol informativ. Administratorii site-ului nu sunt responsabili pentru incercarea de a aplica o reteta, un sfat sau o dieta si nici nu garanteaza ca informatiile furnizate va vor ajuta sau nu va vor dauna personal. Fiti prudenti si consultati intotdeauna un medic sau un nutritionist!

A fost util articolul [post_title]? Impartasiti-l cu prietenii dvs. pe retelele de socializare! In acest fel, ii ajutati pe oameni sa isi imbunatateasca cunostintele, iar pe noi sa scriem mai multe articole utile si interesante.