Call Center: (+40) 725 658 919

Transport gratuit în toată țara pentru toate comenzile de peste 199 RON

Rețetă sănătoasă de smoothie de piersici

Reteta sanatoasa de smoothie de piersici

Aceasta reteta nutritiva de smoothie de piersici va va ajuta sa treceti peste caldura. Acesta va va mentine hranit si hidratat, compensand in acelasi timp orice pierdere nutritionala, ceea ce este deosebit de important in zilele aglomerate.

Cea mai buna parte, insa, este ca are un gust grozav. Acest smoothie de piersici are o dulceata de mango care este completata de o aroma picanta.

Va puteti bucura de el in timp ce obtineti nutrienti care stimuleaza sistemul imunitar si va imbunatatesc sanatatea generala. Unele dintre mineralele pe care le puteti retine cu usurinta in timp ce il beti sunt vitamina C si betacarotenul.

Reteta sanatoasa de smoothie de piersici
Reteta sanatoasa de smoothie de piersici

Sunt sanatoase smoothie-urile de piersici?

Atunci cand incerci sa faci o reteta de smoothie sanatos de piersici, exista cateva lucruri de care trebuie sa tii cont. Zaharul este cea mai grava amenintare la adresa unei bauturi sanatoase.

Este adevarat ca un consum prea mare de zahar adaugat poate fi daunator pentru sanatate . Orice cantitate mai mare de 36 de grame pe zi poate creste riscul de diabet, obezitate si boli cardiovasculare.

Avand in vedere acest lucru, am ales siropul de artar pentru a adauga o nota de dulceata la smoothie-ul nostru.

Siropul de artar este mai putin procesat decat zaharul de masa si are un indice glicemic mai mic. Ca urmare, creste mai lent nivelul de zahar din sange.

CITEȘTE ȘI:
Aperitiv cu ciuperci pentru masa de Anul Nou. Reteta pas cu pas

De asemenea, contine o cantitate de nutrienti apreciabila. Printre acestea se numara potasiul, calciul si antioxidantii, care ajuta la neutralizarea radicalilor liberi si la prevenirea daunelor oxidative din organism.

Au existat unele dezbateri cu privire la faptul daca piersicile la conserva, precum cele folosite in acest fel de mancare, sunt la fel de sanatoase ca cele proaspete. Cercetarile arata ca ambele variante pastreaza cantitati comparabile de nutrienti, cum ar fi vitamina A.

Betacarotenul din piersici este transformat de organismul nostru in vitamina A, care este necesara pentru sanatatea ochilor. Betacarotenul este, de asemenea, responsabil pentru culoarea galbena a piersicilor.

Vitamina E, care se gaseste, de asemenea, in piersici, a fost asociata cu un risc mai mic de boli de inima si de deces. Consumul acestora poate contribui la reducerea procesului de imbatranire a celulelor cauzat de deteriorarea radicalilor liberi.

Am inclus mango in reteta pentru ca studiile arata ca are calitati antidiabetice si anticancerigene. S-a demonstrat, de asemenea, ca mango reduce nivelul de glucoza la sobolani si stimuleaza activitatea anticancerigena la om.

Acestea contin, de asemenea, fibre. Impreuna cu piersicile, acestea ofera o doza sanatoasa de fibre care ajuta la prevenirea tulburarilor digestive, cum ar fi constipatia.

Ce merge bine cu piersicile?

Piersicile sunt in general dulci. Piersicile cu pulpa galbena sunt foarte suculente si fac deserturi si smoothie-uri delicioase.

CITEȘTE ȘI:
Tochitura moldoveneasca, reteta traditionala autentica

Iata cateva sugestii de ingrediente pe care sa le adaugati la o reteta de smoothie de piersici:

Banane

Bananele sunt un ingredient tipic pentru ingrosarea smoothie-urilor. De asemenea, acestea adauga putina dulceata si fibrele de care avem nevoie.

Le puteti folosi in aceasta reteta pentru un final mai gros, cu note distinct dulci.

Capsuni

Capsunile adauga o aciditate mai intensa decat piersicile. Acest lucru este excelent, deoarece permite un profil de aroma variat, fara arome prea puternice.

Mango

Mango, deja prezent in acest smoothie de piersici, este excelent pentru a introduce un echilibru intre dulce si acru. Sunt excelente in smoothie-uri, atat delicioase, cat si satioase.

Puteti incerca si aceasta reteta de smoothie cu mango pentru o bautura la fel de hranitoare. Și, la fel ca piersicile, sunt suculente, ceea ce le face un smoothie delicios, cu multe fibre pentru o buna digestie.

Afine

Afinele au un gust interesant de acru, cu note de dulceata. S-ar amesteca perfect in acest smoothie si ar mentine echilibrul palatului general, adaugand in acelasi timp o aroma unica.

Ananas

Ananasul, la fel ca si capsunile, este acrisor si picant. Totusi, acestea sunt de obicei mai dulci, asa ca incheie acest smoothie cu note dulci.

Iaurt

Iaurtul este excelent in acest smoothie. Adauga o vascozitate neteda care face ca aceasta bautura sa fie cremoasa si uniforma in textura.

CITEȘTE ȘI:
Conopida la cuptor cu sos a generalului Tso

Lapte de migdale

Laptele de migdale este o optiune vegana excelenta. Este incredibil de gustoasa, cu o esenta de nuca care schimba aroma acestei bauturi pentru a o face si mai buna.

Reteta sanatoasa de smoothie de piersici
Ingrediente smoothie de piersici.

Cum se face un Smoothie de piersici

Pentru a face acest smoothie de piersici, incepem cu piersici din conserva si bucati de mango proaspat. Puteti folosi cu siguranta piersici proaspete, atata timp cat sunt suculente si aspectuoase.

Piersicile la conserva sunt excelente pentru ca puteti scoate samburii foarte usor.

Ar trebui sa decojesc o piersica pentru un smoothie?

Nu trebuie sa decojesti piersica pentru smoothie. De fapt, pielea piersicii este plina de vitamine si antioxidanti care nu vor face decat sa faca smoothie-ul mai sanatos!

Daca puteti, lasati-le pe ele, si nu le veti observa odata ce sunt amestecate cu toate celelalte ingrediente.

Smoothie de piersici congelate

Un smoothie de piersici congelate este o varianta interesanta a acestei retete. Poti incepe prin a ingheta felii de piersici proaspete/in conserva si a le folosi pentru a ingrosa bautura.

Ingredientele congelate adauga textura si substanta, aducand o experienta distractiva oricarui smoothie! In plus, il face mai racoros intr-o zi calduroasa.

Reteta sanatoasa de smoothie de piersici
Pahare cu smoothie de piersici.

Calorii in aceasta reteta de smoothie de piersici

Acest smoothie de piersici contine 104 calorii per portie. Cele mai multe dintre ele provin din carbohidrati sub forma de fibre dietetice.

CITEȘTE ȘI:
10 Secrete pentru piureul de cartofi perfect

Acest lucru il face excelent pentru stimularea tranzitului intestinal si prevenirea constipatiei. Nu numai atat, dar ajuta si la gestionarea greutatii si scade riscul de diabet si boli de inima.

Reteta sanatoasa de smoothie de piersici

Reteta sanatoasa de smoothie de piersici

Reteta sanatoasa de smoothie de piersiciMario Benett
Aceasta reteta sanatoasa de smoothie de piersici este o bautura fabuloasa, cu o esenta dulce si fructata. Ajuta la favorizarea tranzitului intestinal si functioneaza foarte bine ca bautura la micul dejun sau ca un aperitiv sanatos.
5 de la 3 voturi
Timp de Pregatire 5 minute
Fel Smoothies
Bucatarie Internationala
Portii 4
Calorii 104 kcal

Ingrediente
  

Instructiuni
 

  • Adaugati piersicile, bucatile de mango, iaurtul, laptele si siropul de artar intr-un blender.
  • Amestecati pana cand obtineti o consistenta omogena.
  • Ornati bautura cu frunze de menta si serviti-o rece.

Note

Un smoothie de piersici congelate este o varianta interesanta a acestei retete. Poti incepe prin a ingheta felii de piersici proaspete/in conserva si a le folosi pentru a ingrosa bautura.
Ingredientele congelate adauga textura si substanta, aducand o experienta distractiva oricarui smoothie! In plus, il face mai racoros intr-o zi calduroasa.
{{ content }}

A fost delicioasa aceasta reteta de mancare? Impartasiti-o cu prietenii dvs. pe retelele de socializare! In acest fel, ii ajutati pe oameni sa isi imbunatateasca cunostintele, iar pe noi sa scriem mai multe retete sanatoase si delicioase.